امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

روستای سربست قهرمان فوتسال روستایی عشایری

یاران سبز : مسابقات فوتسال روستایی که با شرکت چهارده تیم در چهار گروه آغاز شده بود با قهرمانی سربست به پایان راه خود رسید.

از گروه نخست این مسابقات دو تیم چاهبردی و دهیاری عباسی موفق به صعود شدند. در گروه دوم هم دو تیمی که سال گذشته فینال مسابقات را برگزار کرده بودند موفق به صعود شدند . شول در گروه اول به عنوان تیم نخست موفق به صعود شد و پارسه محمد صالحی هم با قرار گرفتن در جای دوم جواز صعود را به دست آورد. در گروه سوم مال خلیفه ای و فخر آوری صعود کردند و سربست که سال گذشته به دلیل محرومیت مسابقات را از دست داده بود در گروه چهارم به عنوان صدرنشین صعود کرد و آزادی عباسی هم در جای دوم ایستاد.

در دور دوم حذفی چاهبردی که امید زیادی برای رسیدن به فینال داشت دو بر یک مغلوب فخرآوری شد و با مسابقات خداحافظی کرد. دهیداری عباسی هم ۵ بر ۱ نتیجه را به مال خلیفه ای واگزار کرد . شول هم با شکست در مقابل آزادی عباسی از مسابقات کنار رفت و دیدار پر گل سربست و پارسه محمد صالحی هم ۶ بر ۴ به سود سربست باتجربه انجامید.

در نیمه نهایی این مسابقات ابتدا دو تیم مدعی و همسایه مال خلیفه ای و سربست رو در روی هم قرار گرفتند که سربستی ها با تک گل محمد جواد پناهی خود را راهی فینال کردند.در دیگر دیدار نهایی هم فخر آوری با نتیجه ۵ بر ۶ مغلوب آزادی عباسی شد و از رسیدن به فینال ناکام گشت.

دیدار فینال این مسابقات در حالی به قضاوت محمد محبی و اصغر احمدی انجام شد که دو بازیکن آزادی عباسی که در بازی گذشته خود با کارت قرمز داور جریمه شده بودند مجوز بازی گرفتند گر چه با وجود حضور تمامی بازیکنان عباسی در این دیدار تیم برتر میدان سربست بود که در طول بازی فوتبال زیبا و با برنامه ای را انجام داد . در نیمه نخست این دیدار ابتدا حمید نظام زاده سربست را پیش انداخت و به دنبال آن سید حسین موسوی گل دوم را هم برای سربستی ها به ثمر رساند. در نیمه دوم محمد جواد پناهی یکی از بهترینهای این مسابقات گل سوم سربست را هم به ثمر رساند .بعد از این گل موسی عباسی از روی اشتباه کابی دروازه بان سربست یکی از گلها را پاسخ داد اما موسوی گل دوم خود و چهارم سربست را هم به ثمر رساند تا عباسی در دقایق پایانی امیدهای خود را کم رنگتر از پیش ببیند . در لحظات پایانی عبداله عبدالهی هم برای عباسی گلزنی کرد.

سربست با این پیروزی عنوان نخست مسابقات را به دست آورد

در حاشیه:

داراب عرب رئیس هیات روستایی عشایری غایب این مسابقات بود .عرب پایش را به جراح سپرده بود البته اکبر احمد زاده دبیر هیات برای برگزاری سنگ تمام گذاشت.

مختار حیدری هم مسئول برگزاری مسابقات بود که فشار زیادی را در این مدت متحمل شد.

مراسم اهدا جوایز با حضور یوسفی فرماندار شهرستان انجام شد.

عنوان آقای گل مسابقات به سعید تباشیر از فخرآوری و محمد عمادی از مال خلیفه ای رسید.

جایزه بازیکن اخلاق به محمد جواد پناهی رسید ؛ پناهی عنوان بهترین بازیکن مسابقات را هم به دست آورد.

مراد منوچهری سرپرست مال خلیفه ای با بالا بردن جام اخلاق این مسابقات روستای مال خلیفه ای را بی نصیب از جام نگذاشت.

محمود رستگار هم جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد.

مهدی پناهی به عنوان سر مربی سربست تاثیر زیادی بر موفقیت این تیم داشت.سربست آزادی-عباسی عباسی سید-حسین-موسویسربست-قهرمان-فوتسال-روستایی فوتسال-روستایی فینال-عباسی.سربست مهدی-پناهیمحمد-جواد-پناهی

پست های مرتبط

1 نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *