امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

لیگ دسته اول استان استارت خورد ، گرما نفسها را برید

یاران سبز : هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ دسته اول بزرگسالان استان با چهار دیدار در شهرهای دیلم ، برازجان ، خورموج و بوشهر آغاز شد.

برازجانی ها که حالا با تغییر نام پرسپولیس آب پخش به سرخپوشان برازجان خود را بیش از پیش برازجانی می دانند در هفته نخست خوش شانس بودند که از شکست در مقابل سپاهان خورموج گریختند . سرخپوشان در ثانیه های پایانی به نتیجه ۲ بر ۲ در مقابل سپاهان خورموج دست یافتند. در دیلم شاگردان عباس پذیره هن ناهماهنگ بودند و هم زود گل خوردند تا سنگین ترین شکست هفته نخست بنام پویای دیلم آن هم در خانه و در مقابل سپاهان بوشهر با نتیجه ۴ بر صفر رقم بخورد. بوشهری های تازه برگشته از لیگ دسته سوم کشور هم میزبان بدون امتیاز هفته نخست بودند .توحید بوشهر در خانه ۳ بر صفر شکست را در مقابل شاهین آب پخش پذیرفت تا شاهین مانند سال گذشته شروع خوبی داشته باشد. امید گناوه هم از میهمانان صاحب امتیاز بود .این تیم که در شرایط بسیار سختی و در حالی که برای فروش امتیاز خود قیمتها را بالانس می کرد با حمایت تیمهای گناوه ای وارد مسابقات شد .امید گر چه تمرینات خود را بیسار دیر آغاز کرد ولی در خورموج موفق به کسب یک امتیاز در مقابل جم صنعتکاران خورموج شد .این دیدار با نتیجه سه بر سه به اتمام رسید.

در هفته نخست دیدار دو تیم ابوذر کلمه و توحید بوالخیر به روز یک شنبه موکول شد. ابوذر گر چه نماینده کلمه می باشد ولی به دلیل تغییراتی دیدارهای خود را در برازجان انجام می دهد که همزمانی دیدار این تیم با بازی دیگر نماینده برازجان در ورزشگاه تختی برازجان این بازی به روز یک شنبه انتقال یافت.

سرخپوشان برازجان ۲   سپاهان خورموج ۲

در برازجان وقتی پیستون های کناری سرخپوشان در همان دقایق نخست از کار افتادند کار شاگردان فتحی هم با مشکل روبرو شد .نیمه نخست این دیدار گلی به همراه نداشت ولی در نیمه دوم بهنام علیپور گلزن اول لیگ استان در چند سال گذشته سپاهان را پیش انداخت . ضعف سپاهانی ها در ضربات هوایی باعث شد تا عباس نام آور زیارتی بازی را به تعادل بکشاند . در ادامه باز هم علیپور سپاهان را پیش انداخت این گل تا ثانیه های پایانی وقت اضافی نیمه دوم بدون پاسخ ماند ولی باز هم ضعف در دفع توپهای هوایی باعث شد تا سپاهان گل دوم را هم دریافت کند .این گل را حمید دهقان به ثمر رساند.

سپاهان بوشهر ۴   پویا دیلم صفر

سپاهان بوشهر که از جمله تیمهایی بود که تمرینات خود را به موقع آغاز کرده بود مزد تلاش خود را در اولین دیدار با چهار گل گرفت. سپاهان با آغاز بازی آتش بازی خود را هم آغاز کرد رسول دشتیاری که حالا از باتجربه های لیگ استان است در همان دقیقه دو اولین گل این دیداتر را به ثمر رساند . نماینده دیلم در شک گل اول بود که حرکت دشتیاری در درون محوطه جریمه با خطا متوقف شد و داور نقطه پنالتی را به سود میهمان نشان داد . این ضربه را هم دشتیاری به گل تبدیل کرد. پویا در آخرین دقیه نیمه نخست به یک ضربه پنالتی هم دست یافت که سجاد بازیاری دروازه بان سپاهان مانع ورود توپ به دروازه شد تا نیمه نخست با برتری دو بر صفر سپاهانی ها به پایان برسد. در نیمه دوم باز هم دشتیاری گلزنی کرد تا پویا امید خود را برای کسب امتیاز در این دیدار از دست بدهد . در دقایق پایانی حسین محمودی سپاهان را چهار گله کرد.

شاهین آب پخش ۳   توحید بوشهر صفر

شاهین آب پخش مانند سال گذشته لیگ را طوفانی آغاز کرد . شاگردان اصغر حسین زاده در بوشهر شروع خوبی داشتند و در دقایق اولیه با دو گلی که محمد دهقان به ثمر رسند از حریف خود پیشی گرفتند . در این دیدار رضا رضایی در قلب خط دفاعی شاهین روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. شاهین در وقتهای تلف شده نیمه دوم هم توسط آیت کیانی به گل سوم دست یافت.

امید گناوه ۳    جم صنعتکاران خورموج ۳

دیر آغاز کردن تمرینات و عدم هماهنگی در تیم امید گناوه در این دیدار می رفت تا نماینده گناوه را در خورموج با مشکل روبرو کند ولی این دیدار برای امید پایان خوبی داشت. در نیمه نخست حسین ابراهیمی و رضوان درویشی میزبان را پیش انداختند اما مسعود سالمی در روزی که بی نقص بازی کرد امید را در همان نیمه نخست به گل رساند تا امید از اردوی امید نرود. در نیمه دوم باز هم حرکت سالمی برای امید گل به همراه داشت سانتر این بازیکن و ضربه عیسی حجری تعادل را از حیث نتیجه در این دیدار حاصل کرد. در ادامه یک اشتباه از مجید علیزاده باعث شد تا نوید قایدی گل سوم خورموجی ها را هم وارد دروازه میهمان کند اما این گل هم با ضربه علی کاظم پور پاسخ داده شد .این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

در حاشیه :

گرمای شدید حرفش نزدنی است ، هیات فوتبال باید فکر به حال زمان برگزاری بکند.

در دیدار شاهین آب پخش و توحید بوشهر یکی از بازیکنان شاهین گرمازده شد و جالب اینجاست که پس از دوازه دقیقه اورژانس سر رسید .

سرخپوشان-برازجان سپاهان-خورموج مسعود-فتحی اسماعیلیفرخنده-پی مجتبی-محبوبی عقیل-تیموری سپاهان.سرخپوشانروح-اله-نادری رضا-فرهمندزاده داریوش-احمدی حسن-فلسفیاکبر-شهابی بهنام-علیپور احسان-زارعی

پست های مرتبط

1 نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *