امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

لیگ نوجوانان استان،آتش بازی امید گناوه در خورموج،پیروزی آبی های بوشهر بر پیروزی برازجان

یاران سبز : هفته نخست لیگ نوجوانان استان با انجام سه دیدار در شهرهای خورموج و بوشهر برگزار شد. در خورموج خط حمله امید ۷ بار دروازه میزبان را باز کرد تا ایرانجوان با شکستی سخت مسابقات را آغاز کند. ناهماهنگی در پیروزی برازجان هم بالای جان این تیم شد تا در مقابل استقلال بوشهر ۶ بر ۲ مغلوب شود . سپاهان گناوه هم در اولین تجربه لیگی خود در بوشهر سه بر صفر مغلوب ایرانجوان شد.امیر-حسین-موسوی

امید گناوه ۷   ایرانجوان خورموج صفر

امید گناوه که تیم سرحالی را روانه مسابقات لیگ نوجوانان استان کرده است .این تیم در اولین دیدار خود در حالی که میهمان خورموجی ها بود بعد از اینکه فشار اولیه خورموجی ها را متحمل شد با ضربه آزاد مستقیم امیر حسین موسوی به گل دست یافت . در ادامه امید طباطبایی هافبک خلاق امید گل دوم را هم برای میهمان به ثمر رساند. این نتیجه تا پایان نیمه نخست پا بر جا ماند . در نیمه دوم امید فوتبال روانتری را ارایه داد و پنج بار دیگر هم به گل رسید که سه گل سهم امیر حسین موسوی و دو گل سهم امید طباطیایی بود . امید با این نتیجه زنگ خطر را برای دیگر مدعیان هم به صدا در آورد.

استقلال بوشهر ۶   پیروزی برازجان ۲

همان دقایق نخست برای ثبت پیروزی استقلال کافی بود . شروع خوب بازیکنان استقلال و عدم هماهنگی در بین بازیکنان پیروزی روز خوب مهدی زنده بودی را رقم زد. در این دیدار مهدی زنده بودی در همان دقایق اولیه استقلال را پیش انداخت و به دنبال آن مهدی پولادتن استقلال را دو گله کرد . زنده بودی برای تکمیل کار خود در همان نیمه نخست سه بار دیگر گلزنی کرد تا خیال همه از بابت پیروزی استقلال راحت شود. در نیمه دوم رضا بهی اولین گل پیروزی برازجان را به ثمر رساند ، این گل بدون پاسخ نماند ، محمد رضا احمدی زننده ششمین گل استقلال در این دیدار بود. در ادامه این بازی وحید خلیفه برازجانی دومین گل پیروزی را هم به ثبت رساند گلی که تنها فاصله را اندکی کاهش داد.

در استقلال همکاری زنده بودی و محمد رضا میرشکاری بیش از هر چیزی به چشم می آمد و دلیل اصلی پیروزی استقلال بود.

در حاشیه:

رستمی مربی پیروزی برازجان گر چه دیر رسیدن تیمش را یکی از عوامل شکست می دانست ولی داوری ضعیف و میزبانی بد را هم در این شکست تاثیر گذار دانست.

ایرانجوان بوشهر ۳   سپاهان گناوه صفر

سپاهان گناوه که اولین حضور استانی خود را تجربه می کرد در گام نخست مغلوب ایرانجوان بوشهر شد. در این دیدار بازی خوب نیما خالق پناه عامل اصلی شکست گناوه ای ها بود ، خالق پناه که زننده اولین گل این دیدار بود در میانه میدان ایرانجوان نود دقیقه جولان داد. دیگر گلهای ایرانجوان را علی رضا رنجبر و محمد امین طوفان به ثمر رساندند.

پست های مرتبط

۹ نظر

  1. فوتبالي

    اقای خضری اشتباه نوشتی اصلاح کن
    موسوی سه گل زده
    طباطبایی چهارتا گل زده
    بر عکس نوشتی

    پاسخ
  2. دره گپ

    خضری این نظر آخری که گفته : میگن …… هم تیمو برا لیگ یک بسته ، از مو نیست ولی این نظر از خومه (نشون به تک خشتی که تو وسط بازار لازم شد)

    پاسخ
  3. بچه های چغادک

    بازیکن فقط مهدی زنده بودی بخدا گل کاشت .
    احسنت دستش درد نکنه
    بازم مثله همیشه بسیار عالی بازی کرد
    مو خرابه بازیشم.
    ان شاالله به امید موفقیت روز افزون

    یاعلی

    پاسخ
  4. اردن از خیبر

    خیبر رویای به واقعیت نزدیک همه ی نوجوانان شهرستان است.مکان مقدسی است.که عشق وتعصب به فوتبال را اموزش میدهد.سردمدار این عشق محمد لطفیست.سرو ایستاده ایست که تمام شاخ و برگش را فدای خیبر و خیبریان کرده است.وتعلیم دهنده و تکامل وسربلندی این عشق با دستان ونفسهای انسان دلسوزی به نام مصطفی مغدانی به نقطه ی اوج میرسد قدرشان را بدانیم.به امید قهرمانی خیبر.

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *