امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

بهترینهای هفته ششم لیگ برتر جوانان استان+تصویر

یاران سبز _ محمد احمدزاده:رقابت های لیگ برتر جوانان استان هفته ششم خود را هم به اتمام رساند،در این هفته پاس گناوه جای امید اهرم را در صدر جدول گرفت ؛ توحید بوشهر و خیبر اهرم خود را به جمع مدعیان رساندند.

در هفته ششم ۲۱ بار توپ از خط دروازه ها گذشت

کم گل ترین دیدار هفته را پویا دیلم و پاس گناوه انجام دادند. این دیدار یک گل داشت.

در هفته ششم رقابت های لیگ برتر جوانان،توحید آرام آرام خود را به جمع مدعیان رساند و فاصله را با صدر جدول کم کرد،توحید بوشهر دست به کار بزرگی زد و در خارج از خانه امید اهرم را شکست داد. این نتیجه باعث شد تا توحید به عنوان تیم هفته ششم انتخاب شود . البته در این هفته خیبر اهرم هم دست به کار بزرگی زد و در بوشهر استقلال را با نتیجه ۴ بر ۱ شکست داد.

ناکام ترین تیم هفته بی شک  شاگردان حیدر گرامی هستند، اهرمی ها در خانه و در حالی که نیمه اول را با دو گل به رختکن رفته بودند در نیمه دوم بازی را واگذار کردند تا ضمن شکست خانگی صدر جدول را هم از دست بدهند.

در هفته ای که سپری شد چند بازیکن از جمله ، جواد زنده بودی از امید اهرم، مجتبی جلال پور از پاس گناوه، مهدی شفیعی از خلیج فارس، میلاد منصوری از خیبر عملکرد خوبی در ترکیب تیم های خود داشتند اما حسین آلبوسویلم در این هفته نقش مهمی در پیروزی فجر داشت ، سه گل از این بازیکن و یک بازی منطقی آلبوسویلم را در صدر بهترینهای هفته قرار داد.

توحید بوشهر با رضا نظر زاده روز های خوبی را سپری می کند ، این تیم ضمن کسب چهارمین پیروزی، یک گام دیگر به تیم های مدعی نزدیکتر کرد ، با نتایج بدست آمده و عملکرد خوب توحید سرمربی این تیم به عنوان بهترین مربی هفته انتخاب شد.آلبوسویلم

پست های مرتبط

۳ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *