امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

توقف پتروشیمی در صدر /صعود سرخپوشان به رده دوم

یاران سبز: هفته دوازدهم لیگ برتر بزرگسالان استان با انجام پنج دیدار به اتمام رسید. سپاهان خورموج با دو پیروزی پی در پی کمی از منطقه خطر دور شد. این تیم در این هفته با شکست یک بر صفر توحید بوشهر به دوازدهمین امتیاز خود هم رسید . شاگردان سید علی مقامس زاده در این دیدار با تک گل بهنام علیپور به سه امتیاز حساس دست یافتند. تساوی دو تیم اول و دوم جدول به سود سرخپوشان برازجان بود. دو تیم پتروشیمی جم خورموج و توحید بوالخیر در دلوار به دیدار هم رفتند که با نتیجه مساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند. در این دیدار پتروشیمی در همان دقایق نخست با گلی که مجید اصل افکار به ثمر رساند از میزبان پیش افتاد .این گل در نیمه نخست بدون پاسخ بود اما در نیمه دوم بیژن جلیلی مدافع پیش تاخته توحید بازی را به تساوی کشاند. این نتیجه حاصل کار دو تیم در پایان نود دقیقه بود.

محمد دریانوردی که در این دیدار به خط حمله توحید رفته بود دوندگی بی امانی در میان مدافعین حریف داشت. در پتروشیمی هم محمد زارعی در آخرین نقطه دفاعی روز پر کاری را پشت سر گذاشت .

شاهین آب پخش که امسال امید زیادی به کسب قهرمانی داشت با مساوی های متوالی هفته به هفته از صدر جدول فاصله می گیرد. این تیم در این هفته میزبان پویا دیلم بود که به سختی توانست صاحب یک امتیاز شود. شاهین در نیمه نخست هم خوب بازی کرد و هم به گل رسید.محمد فرهمند در نیمه نخست مزد برتری شاهین را با گلی که به ثمر رساند داد.در نیمه دوم تغییرات عباس پذیره جواب داد و این تیم با دو گلی که یوسف کیانی و عارف سعدی به ثمر رساندند در آستانه دومین پیروزی خود قرار گرفت اما گل محمد بولحاجی تمام رشته های این تیم را پنبه کرد. در دقایق پایانی این دیدار جنجال بر روی سکوها باعث شد تا برای دقایقی بازی متوقف شود که در زمان باقی مانده هم دو تیم فرصتهای زیادی داشتند ولی نتوانستند گلی به ثمر برسانند.

روح اله اسماعیلی دروازه بان جوان و جسور دیلمی ها در این دیدار بارها فرصتهای گلزنی را از میزبان گرفت.رضا رضایی هم در میان شاهینی ها بهتر از دیگران بود.

در حاشیه:

در روی سکوها ابتدا داور تهدید شد تا جایی که بازی متوقف گردید اما به مرور دو گروه از تماشاگران به جان هم افتادند و داور هم بازی را ادامه داد.

امید گناوه که وضعیت جدول نگرانش کرده بود در این هفته با چهار گل سپاهان بوشهر را مغلوب کرد. با آغاز این دیدار امید در اولین حمله خطرناک خود به گل رسید. رضا خدری مدافع جوان و تنومند این تیم در اولین حضور خود در محوطه جریمه حریف زننده اولین گل میزبان بود. به دنبال این گل، یک اشتباه فاحش از مدافع و دروازه بان سپاهان باعث شد تا سجاد بهروزی صاحب توپ شود و دروازه خالی را در مقابل خود ببیند تا دومین گل امید هم به ثمر برسد. سپاهان بعد از دریافت این گل خود را به دروازه امید نزدیک کرد و در اولین حمله با شوت فرهاد سعیدی به گل رسید اما قبل از سوت پایان ضربه محمد حسن برفی امید را به گل سوم رساند.

در نیمه دوم دو تیم دور از دروازه به فوتبال خود ادامه دادند در این بین تغییراتی که حسین عبدالهی به وجود آورد باعث شد تا امید به گل چهارم خود هم دست یابد. این گل را امید فاضلی به ثمر رساند.

در حاشیه:

رسول دشتیاری بهترین گلزن لیگ در این دیدار دو فرصت گلزنی را از دست داد البته دشتیاری به تعداد انگشتان یک دست پا به توپ شد.

سعید مسیگر مربی سپاهان در نیمه دوم خودش را تعویض کرد تا شاید به خط میانی تیمش نظم و قوت بدهد اما باز هم سپاهان کاری از پیش نبرد.

سرخپوشان برازجان در این هفته بهترین نتیجه را به دست آورد .این تیم که در مقابل ابوذر کلمه دیگر نماینده دشتستان قرار گرفته بود ۲ بر ۱ به پیروزی رسید. این پیروزی سرخپوشان را به مکان دوم جدول صعود داد . در این دیدار حسن فلسفی در نیمه نخست از روی یک ضربه آزاد مستقیم گل اول سرخپوشان را به ثمر رساند. در نیمه دوم رسول پورآزاد با یک ضربه زیبا این دیدار را مساوی کرد اما حملات سرخپوشان بار دیگر به بار نشست و حمید نادری دومین گل این تیم را هم به ثمر رساند.

مسعود فتحی در پایان این دیدار گفت : امسال در اکثر بازیها شاهد قضاوتهای ضعیفی بودیم ، قضاوتهایی که ضربات زیادی به تیمها وارد کرده است و حتی ما به همین دلیل نامه ای به هیات فوتبال استان هم نوشته ایم.

پست های مرتبط

1 نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *