امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اعتراضهای پی در پی بازی پاس و ایرانجوان را تعطیل کرد

یاران سبز_محمداحمدزاده:هفته دوم رقابت های فوتبال باشگاه های گناوه در رده بزرگسالان با پیروزی های موج و شاهین در برابر حریفان و نیمه تمام ماندن دیدار تیم های پاس و ایرانجوان به اتمام رسید.

در دیدار اول از هفته دوم ابتدا استقلال و موج به مصاف یکدیگر رفتند در این دیدار دو تیم فوتبالی نزدیک و درگیرانه را انجام دادند در این بین موقعیت های نصف و نیمه ای هم ایجاد می شد ولی دو تیم نتوانستند موقعیت های جدی روی دروازه یکدیگر خلق کنند. این مسابقه در حالی که با نتیجه مساوی در حال اتمام بود گل دقیقه ۹۰ احمد اسکندری سه امتیاز را از آن موجی ها کرد.

در حاشیه:

دو تیم بیاد محرم غلامحسین مظلومی یکی از بزرگان فوتبال کشور با یک دقیقه سکوت بازی را آغاز کردند.

درگیری لفظی وزانی سرپرست موجی ها و مسلم عبدوئی یکی از پیشکسوتان استقلال هم با دخالت داور چهارم به پایان رسید.

یک نیمه برای شاهین ، یک نیمه برای وحدت

در دومین دیدار از هفته دوم تیم های شاهین و وحدت رو در روی همدیگر قرار گرفتند. نیمه نخست این دیدار از آن شاهینی ها بود و حاصل برتری این تیم گلی بود که غلام حسنی به ثمر رساند.در نیمه دوم این تیم وحدت بود که برای جبران نتیجه بازی فوتبال قابل قبولی را انجام داد و موقعیت های را هم خلق کرد ولی نتوانستند بازی را به تساوی بکشاندند.در تیم شاهین مهدی پناهی سنگربان این تیم و صادق عربزاده در زمره بهترین های این دیدار بودند.

در آخرین مسابقه هم پاس در مقابل ایرانجوان قرار گرفت. در نیمه نخست پاس نبض بازی را در دست داشت و موقعیت های خوبی هم ایجاد کرد که برای این تیم حاصلی در بر نداشت و حتی در دقایق پایانی یونس لیراوی نتوانست از روی نقطه پنالتی هم پاس را صاحب گل کند. در نیمه دوم با ورود احسان خدری که همچنان در بند مصدومیت است پاس به گل رسید ؛ موقعیت شناسی این بازیکن باعث شد تا پاس به گل برسد. بعد از این گل آشفتگی در میان مدافعین پاس دلیلی شد تا ایمان عربزاده ایرانجوان را هم به گل برساند. در ادامه خلیفه قائدی نتوانست در مصاف تک به تک دروازه بهروزی سنگربان باتجربه ایرانجوان را باز کند ولی پاس قائدی را لحظاتی بعد ابراهیم غلامی به گل تبدیل کرد. این نتیجه تا دقایق پایانی پا بر جا بود ، ایرانجوان به دنبال جبران و پاس در فکر گل سوم که تعویض هادی حسین زاده جواب داد و سعید عربزاده پاس را صاحب دومین ضربه پنالتی کرد. با اعلام ضربه پنالتی اعتراض های کادر فنی و بازیکنان ایرانجوان تجدید شدو  اعتراض های پی در پی و تهدید داور کار را به جایی کشاند که موسوی بازی را به دلیل عدم وجود امنیت تعطیل کرد.

در حواشی :

سرمس خرمی یکی از باتجربه های ایرانجوان که تا حدود زیادی این تیم را با نام این مربی می شناسند با اخراج محمد خرمی کاسه صبرش به سر آمد و وارد زمین بازی شد و با مشتهای گره کرده داور را تهدید نمود که این حرکت برای بسیاری عجیب بود.

قضاوت این مسابقه بر عهده سید محمد موسوی، طاهر رحیمی و محمدرضا محمودی بود.

تا پایان هفته دوم شاهین با چهار امتیاز صدرنشین و تیم های وحدت ، موج و استقلال هر کدام با یک برد در جایگاه های بعدی قرار دارند و پاس هم در صورت رسیدن به سه امتیاز بازی صدرنشین خواهد شد.وحدت-گناوه موج-گناوه شاهین-گناوه استقلال..موج.استقلال شیری.نظرپور شاهین-.وحدتایرانجوان-گناوه پاس-گناوه

پست های مرتبط

1 نظر

  1. دره گپ

    خضری وجدانا تو یه گرم چربی نداری چرا به میادین بر نمی گردی؟ باور کن در صورت بازگشتت جز تیم منتخب لیگ انتخاب میشی.
    حجم غلام بهروزی و محمد خرمی و شکم حمید حام و اردشیر دوانی موید این نکته است . محمد و غلام دقیقا در بین تیم جوان ایرانجوان وصله ناجوری هستند.

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *