امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شهرداری نوین گناوه در شرایط سخت/پاس گناوه در روزهای خوب+تصویر

یاران سبز_محمد احمدزاده:مسابقات رده سنی امید های استان بوشهر با حضور ۹ تیم در قالب دو گروه چهار و پنج تیمی استارت خورد. در گروه الف شهرداری نوین گناوه ، فجر صبا بوشهر ، سپاهان خورموج ، استقلال شبانکاره و سکان بوشهر حضور دارند.در گروه ۲ ابتدا پنج تیم اعلام آمادگی کردند ولی قبل از شروع بازی ها امید اهرم از بازی ها انصراف داد تا تیم های پاس گناوه ، پیام دالکی ، شاهین بوشهر و صیاد نخل تقی گروه ۲ را تشکیل دهند.

در هفته اول بازی ها تیم پاس به دالکی سفر کرد و در برابر پیام این شهر قرار گرفت و موفق شد با گلهای علیرضا خدری و جاسم ذعاب با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد ، شهرداری نوین گناوه هم در خانه از فجر صبا بوشهر پذیرایی میکرد و در حالی که با نتیجه یک بر صفر از حریف خود پیش بود در پایان با نتیجه دو بریک بازی را واگذار کرد.تک گل تیم شهرداری نوین را علی خلیلیان از روی نقظه پنالتی به ثمر رساند.

سید روح الله موسوی سرمربی تیم شهرداری نوین بعد از پایان این دیدار از داور چهارم مسابقه گلایه داشت و گفت : هنگامی که خلیلیان گل اول ما را مقابل فجر به ثمر رساند از خوشحالی بطری کنار زمین رو شوت کرد و در حالی که کمک داور و خود داور وسط این موضوع را دیدند و واکنشی نشان ندادند چرا که از روی خوشحالی اینکار را انجام داد ولی علی خدری داور چهارم این دیدار خیلی درصدد بود که داور را مجاب کند تا به او کارت زرد نشان دهد و بالاخره موفق هم شد و دلیل اینکار را هم حرکت غیر ورزشی عنوان کرد.

در هفته دو شهرداری نوین گناوه میهمان استقلال شبانکاره بود ، دو تیم بازنده هفته اول ، استقلالی که در خورموج با پنج گل مغلوب سپاهان این شهر شد در برابر شهرداری ابتدا به گل رسید در ادامه شهرداری که میدانست نه باید امتیازات را به راحتی از دست بدهد در دقایق پایانی نیمه اول توسط سید محمد گمارونی از روی نقظه پنالتی کار را به تساوی کشاندند. در نیمه دوم هم شهرداری نوین در این دیدار موقعیت های خوب گلزنی هم داشت که یکی پس ار دیگری موقعیت ها را از دست دادند تا نماینده گناوه که بازیکنان بسیار خوبی را هم به خدمت گرفته همچنان ناکام در کسب پیروزی باشد.

در این دیدار شهرداری نوین با اخراج محمد بندری در دقیقه ۶۰ ده نفره به کار خود ادامه داد.

در ورزشگاه شهید سراجی گناوه هم دو تیم پاس گناوه و شاهین بوشهر در دیداری حساس به مصاف یکدیگر رفتند .دو تیم پیروز هفته اول در نیمه نخست فوتبال پایاپا و برابری را انجام دادند؛دو تیم اجازه ایجاد فرصت به یکدیگر را ندادند ولی در نیمه دوم و در همان ابتدا پاس حسین رستمی با فرار خوب سعید عربزاده همراه شد تا اولین گل این دیدار برای پاس رقم بخورد. عربزاده که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است با یک ضربه دقیق اولین گل تیمش را به ثمر رساند.در ادامه شاهینی ها که در شوک گل اول بودند به راحتی در درون محوطه جریمه مرتکب خطا شدند تا میزبان به یک ضربه پنالتی هم دست پیدا کند. این ضربه را عربزاده وارد دروازه شاهین کرد . در ادامه هم شاهین که بدنبال جبران گلهای خورده بود نتوانست موقعیت خطرناکی ایجاد کند ولی در دقیقه ۹۵ از روی ضربه ایستاگاهی یکی از گلهای خورده را جبران کرد و اختلاف را به حداقل رساند. این گل با سوت پایان بازی همراه بود.

در تیم پاس حسین رستمی و سعید عربزاده در زمره بهترین های این میدان بودند.

شاهین-بوشهر ناصری-پوران..صیادی مسعود-احمدی عربزادهعلیرضا-خدری عبداله-رنجبر عباس-ملک-محمدی شاهین-بوشهر...صبری شاهین..پاس شاهین....پاسسعید-عربزاده...

سروش-عبدوئی رنجبر رستمی جاسم-ذعابپاس-گناوه پاس...شاهین بویری

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *