امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

موج بالاخره به ساحل آرامش رسید

یاران سبز – محمد احمدزاده : هفته ششم ، هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با انجام ۶ مسابقه در شهر های نوشهر ، بندر گز ، اصفهان ، تبریز و بندر عباس برگزار شد. در این هفته ملوان بندر گز در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم شهید جهان نژادیان آبادان گذشت ، هاشم معرفی و حسام آشنایی برای شهید جهان نژادیان آبادان گلزنی کردند و رامین طهماسبی و بهزاد عرب جذب(۲گل) گلهای ملوان بندر گز را به ثمر رساندند. قوی سپید انزلی موفق شد در یک بازی سخت و حساس با نتیجه دو بر یک تیم خوب شهرداری تبریز را در خانه خود شکست دهد؛ برای قوی سپید انزلی شهریار مژده و علی علی گلی گلزنی کردند. تک گل شهرداری تبریز را نیز علی حامدی به ثمر رساند. لسمان مروارید خزر در خانه و در یک بازی پر گل و زیبا با نتیجه ۴ بر ۳ نتیجه را به خزر رودسر واگذار کرد؛ شهرداری بندر عباس و دریانوردان پارس جنوبی در وقت های اضافی و قانونی تن به تساوی دو بر دو دادند ولی در ضربات پنالتی نماینده بوشهر با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید. نماینده بندر عباس دومین هفته ی متوالی ست که در ضربات پنالتی در برابر حریفان بوشهری خود تن به شکست می دهد. گلهای دریانوردان را مصطفی کیانی و علی اسکافی بنام خود ثبت کردند و گلهای شهرداری بندر عباس را هم حسین سالاری و فاروق پسنده به ثمر رساندند. زینت گستر نوشهر و گلسا پوش هم در سه وقت قانونی به نتیجه دو بر دو رسیدند ، در وقت های اضافی هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا ضیافت پنالتی ها نتیجه این دیدار را رقم بزند که نماینده یزد در پایان ضربات پنالتی به برتری ۵ بر ۳ رسید. داوود دیو سالار و وحید قلی پور برای زینت گستر گلزنی کردند و مصطفی دهقان و حمید بهزادپور گلزنهای گلساپوش بودند.

دیدار تیم های فانوس بدست هم با پیروزی بومی های گناوه ای در دیار نصف جهان به پایان رسید. تک تیران اصفهان و موج گناوه دو تیم انتهای جدولی در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند ، دو تیمی که به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشتند تا با پیروزی در این دیدار خود را از انتهای جدول جدا کنند. در این مسابقه در ۱۲ دقیقه اول دو تیم فوتبال نزدیکی را به نمایش گذاشتند و نماینده گناوه فرصت های خوب گلزنی داشت که از دست رفت. در ۱۲ دقیقه دوم ابتدا موج توسط سید مهدی حسینی حقیقی پیش افتاد ولی این گل را هادی فرهمند پاسخ داد که این نتیجه تا پایان وقت دوم پا بر جا ماند. شاگردان نیکونژاد که بدنبال برد در این دیدار بودند در وقت سوم بار دیگر توسط علی علیزاده یکی از بهترین های موج تا این هفته دروازه میزبان را باز کردند و در ادامه به خوبی از این گل خود دفاع کردتد تا به سه امتیاز با ارزش بیرون از خانه دست یابند. موجی ها در این دیدار بازیکنان اصلی و تاثیر گذار خود جعفر غلامی ، احمد دهقان و امیر گاوداری را در اختیار نداشتند و بازیکنان جوانان این تیم از جمله محمد امین صیادی ، سالمی و محمد لیراوی بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. موج گناوه با این پیروزی ۴ امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد.

در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور گلسا پوش یزد و قوی سپید انزلی با ۵ بازی ۱۳ و ۱۲ امتیاز به ترتیب اول و دوم می باشند ، شهرداری تبریز و خزر رودسر هر کدام با شش مسابقه و کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند. پارس جنوبی ، یاران اصفهان و ملوان دانشگاه آزاد بندر گز با ۷ امتیاز به ترتیب مکانهای پنجم ، ششم و هفتم را در اختیار دارند. لسمان مروارید ، موج گناوه و شهید جهان نژادیان آبادن با ۴ امتیاز به ترتیب هشتم ، نهم و دهم هستند. سه تیم انتهای جدول هم زینت گستر نوشهر و تک تیران اصفهان و شهرداری بندر عباس می باشند که زینت گستر و تک تیران سه امتیازی می باشند و شهرداری بندر عباس با یک امتیاز در مکان آخر جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی ست.امیر-گاوداری ساحلی-موج-گناوه فتوت..

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. محمد

    جمعه ۲۲/۳/۹۴ – ساعت ۱۸:۳۰
    موج گناوه – لسمان مروارید خزر – شهدا گناوه
    از این سایت خواهش میکنم که با نوشتن تماشاگران را به ورزشگاه بیآرید!
    با سپاس

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *