امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

شهریور آغاز لیگ های برتر استان

قرعه-کشی-فوتبال-استانیاران سبز: با ورود به پنجمین ماه سال و در حالی که گرما بی داد خود را در این استان جنوبی به اوج خود رسانده است قرعه کشی سه رده از لیگ های برتر استان انجام شد. در این جلسه آغازین قرعه کشی فوتبال استان ابتدا پرویز عبدی پور مسئول برگزاری مسابقات تیمها را با شرایط جدید مسابقات آشنا کرد و خبر از مصوبه هیات رئیسه فوتبال استان در زمینه افزایش هزینه های داوری داد. عبدی پور در این زمینه گفت: گر چه مصوبه هیات رئیسه فوتبال استان در مورد افزایش هزینه های داوری به دستمان رسیده است ولی به عنوان مسئول برگزاری مسابقات نسبت به این مصوبه اعتراض کرده ام که عمده دلیل آن ضعف مالی تیمها می باشد. در ادامه جلسه قرعه کشی فوتبال استان  مجید اصلانی در بخش فرهنگی خواستار تعامل بیشتر تیمها ، رعایت اصول اخلاقی و همکاری با هیات فوتبال برای برگزاری فوتبال پاک شد.

در لیگ برتر بزرگسالان استان تیمهای استقلال بنه گز ، پیام چغادک، سپاهان خورموج، خیبر اهرم، سیراف کنگان، سپاهان بوشهر، شاهین آبپخش، امید گناوه، ابوذر کلمه، دریانوردان بوشهر و توحید بوالخیر برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه لیگ دسته سوم کشور به رقابت خواهند پرداخت. در هفته نخست این مسابقات استقلال بنه گز بعد از سالها دوری از لیگ برتر استان بار دیگر به این لیگ برگشته است و اولین دیدار خود را با توحید بوالخیر انجام می دهد. توحید از جمله تیمهای پرقدرت فصل پیش لیگ برتر استان بود. پیام چغادک هم سالها از لیگ های استانی به دور بوده است؛ این تیم سال گذشته موفق به صعود شد و در هفته نخست به دیدار دریانوردان بوشهر خواهد رفت. سپاهان خورموج و ابوذر کلمه در هفته نخست به دیدار هم خواهند رفت. امید در گناوه میزبان خیبر اهرم است؛ اهرمی ها هم تازه راهی لیگ برتر شده اند. شاهین آب پخش که در سالهای گذشته همیشه در هفته های پایانی دچار مشکل می شد امسال در هفته نخست در کنگان به دیدار سیراف خواهد رفت و سپاهان بوشهر هم سرخپوشان برازجان را در پیش رو دارد.

در لیگ برتر جوانان استان ده تیم ایرانجوان خورموج ، فجر صبا بوشهر، توحید بوشهر، پاس گناوه، خلیج فارس برازجان ، پارس برازجان، امید اهرم، پارس جنوبی جم، استقلال بوشهر و خیبر اهرم حضور دارند. در این فصل ایرانجوان خورموج امتیاز پرسپولیس کاکی را خریداری نموده است و پیروزی برازجان هم امتیاز خود را به پارس برازجان داده است.

در رده سنی نوجوانان هم ده تیم حضور دارند. در این رده همچنان وضعیت نماینده عسلویه نامشخص است اما حضور تیمهای ایرانجوان خورموج ، امید گناوه، خیبر اهرم ، ایرانجوان بوشهر، فجر کنگان، استقلال بنه گز، سپاهان گناوه ، پیروزی برازجان و پارس برازجان حتمی ست. پارس برازجان با خرید امتیاز وحدت گناوه راهی این مسابقات شد.

در حاشیه:

در این مراسم هزینه ورودی مسابقات اعلام نشد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *