امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

توحید نگذاشت رنگ صدر آبی شود+تصویر

یاران سبز : هفته چهاردهم لیگ برتر جوانان با پیروزی تیم های پارس برازجان ، انرژی پارس جنوبی جم ، توحید بوشهر و خیبر اهرم در برابر حریفان به پایان رسید و یک دیدار هم با تساوی خاتمه یافت.

در برازجان تیم های پارس و ایرانجوان خورموج به مصاف یکدیگر رفتند. در دقایق نخست نیمه اول علی پری غنچه از روی یک ضربه پنالتی میزبان را پیش انداخت بعد از این گل ایرانجوانی ها موقعیت های خوب گلزنی را توسط مهاجمان خود یکی پس از دیگری از دست دادند تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد. در شروع نیمه دوم محمدرضا قاسمی گل تساوی را برای ایرانجوان به ثمر رساند و بعد از این گل هم خورموجی ها می توانستند به گل برتری برسند که واکنش های خوب قائدزاده گلر پارس مانع باز شد دروازه تیمش شد. بازیکنان ایرانجوانی که قادر به گلزنی نبودند تاوان سنگینی دادند و با ضربه رضا میرشکاری با شکست زمین را ترک کردند.

در این دیدار فرج قائدزاده در درون دروازه پارس عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در تیم ایرانجوان هم محمدرضا قاسمی بهترین بازیکن این تیم بود.

خیبر اهرم در ورزشگاه شهدا این شهر میزبان فجر بوشهر بود تلاش دو تیم برای کسب سه امتیاز و فرار از انتهای جدول به سود میزبان خاتمه یافت. شاگردان لطفی با گلهای امیر شمس و علیرضا عباسپور نیمه نخست را با پیروزی پشت سر گذاشتند. در نیمه دوم فجری ها موقعیت های خوبی گلزنی خلق کردند اما نتوانستند دروازه میزبان خود را باز کنند تا حسن احسانی با به ثمر رساندن سومین گل خیبر سه امتیاز را از آن این تیم کند. امیر شمس در تیم خیبر یک گل زد و دو پاس گل داد تا بهترین بازیک تیمش لقب گیرد.

خلیج فارس برازجان و امید اهرم در ورزشگاه تختی برازجان رو در روی یکدیگر قرا گرفتند . دو گل حاصل شروع خوب شاگردان فتحی در این دیدار بود دو گلی که علی رئیسی به ثمر رساند اما در اواخر نیمه نخست سعید بارانی بازیکن امید اهرم اختلاف را به حداقل رساند تا دو تیم با نتیجه دو بر یک راهی رختکن شودند. در نیمه دوم بازیکنان خلیج فارس که یک روز قبل در رده سنی امید به میدان رفته بودند از لحاظ بدنی دچار مشکل شدند و نتوانستند فوتبال خوبی را ارئه دهند این وضعیت فرصت مناسبی بود که امید از آن به خوبی استفاده کرد و با محمد پولادی یکی از خوب های امید اهرم در این فصل بازی را به تساوی کشاند.در لحظات پایانی رئیسی این فرصت را داشت تا از روی نقطه پنالتی پیروزی را از آن خلیج فارس کند اما این موقعیت از دست رفت تا تلاش دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان برسد.رئیسی از تیم خلیج فارس و امیر حیدری سنگربان امید اهرم از بهترین های این دیدار بودند.

داربی جوانان شهر بوشهر با یک گل به سود توحید به پایان رسید . استقلال و توحید در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که استقلال بدنبال سه امتیاز بود تا در کورس تیم های مدعی باقی بماند و از سوی دیگر توحید هم در اندیشه سه امتیاز تا همچنان برای بقا در لیگ امیدوار باشد . در نیمه نخست استقلال تیم برتر میدان بود اما نتوانست موقعیتی بر روی دروازه توحید خلق کند. در نیمه دوم با ورود قائدی ریز نقش خط حمله توحید جان تازه ای گرفت و این تیم در زد حملات خطرناک ظاهر شد و بالاخره در دقیقه ۹۰ پاس قائدی توسط شاهخور به گل تبدیل شد تا سه امتیازی به توحید برسد. توحید ضمن پیروزی در این دیدار انتقام شکست در دور رفت را از استقلال گرفت.

تیم صدر جدولی انرژی پارس جنوبی جم در خانه از پاس گناوه پذیرایی می کرد. فوتبال پایاپای دو تیم در نیمه نخست گلی در بر نداشت البته در دقیقه بیست این مسابقه خشنود در صحنه ی مشکوک نقطه پنالتی را برای تیم جم نشان داد که این پنالتی را یوسف افراسیابی سنگربان پاسی ها به خوبی از حسن پور کاپیتان جمی ها گرفت . در نیمه دوم انرژی پارس بازی را بهتر آغاز کرد و از روی اشتباه مدافع و دروازبان پاس به گل رسید. محمد گلافان بعد از اشتباه بازیکنان پاس دروازه خالی را باز کرد و در ادامه هم محسن خاکسار موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند .در لحظات پایانی گلافان و خاکسار دو موقعیت خوب گلزنی را برای تیم جم از دست دادند.در تیم انرژی پارس جنوبی جم محمد گلافان در میانه میدان یک طراح خوب نشان داد و فوتبال خوبی را هم از خود به نمایش گذاشت . خاکسار هم در بال چپ به خوبی از سرعت خود استفاده می کرد و یکی از خوبی تیمش در این دیدار بود.

در حواشی :

قضاوت نه چندان خوب خشنود داور خورموجی این دیدار اعتراض هر دو تیم را در بر داشت.

مهدی پاشازاده سرمربی بزرگسالان انرژی پارس جم هم از جایگاه نظاره گر این دیدار بود.

در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر تنها یک دیدار انجام شد که در آن دیدار استقلال با نتیجه ۴ بر ۳ از سد خلیج فارس گذشت و چهار دیدار دیدار به دلیل بارندگی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

انرژی-پارس-جنوبی-جم پاس-گناوهمحسن-خاکسار محمدرضا-اسلوب محمد-گلافانمینایی.عالی-پورقربانیعالی-پور.خاکسارزارعفرهادی.فاتحیامیر-حسن-پورحسین-حیاتیفضل-اله-صیادیحمید-فرخ-سرشت هادی-مینایی

 

پست های مرتبط

1 نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *