امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

دفاع با چشم باز، حمله با چشم بسته و سرانجام قهرمانی پیام چغادک

یاران سبز: مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان با قهرمانی پیام چغادک به اتمام رسید. در آخرین هفته لیگ پرسپولیس دیلم به بوشهر نرفت تا سپاهان بوشهر پیروز میدان شود و در دیگر دیدار هم پرسپولیس نوین برازجان که چند بازیکن خود را به پرسپولیس برازجان انتقال داده بود حاضر به انجام آخرین بازی خود با امید گناوه نشد تا امید هم به سه امتیاز برسد. نتیجه این دیدار امید را به مکان دوم جدول فرستاد. در خورموج دو تیم توحید بوالخیر و سپاهان خورموج در حالی به دیدار هم رفتند که نتیجه دیدار هیچ تاثیری در جدول نداشت. در این دیدار که با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید ابتدا توحید با گل میلاد دریانوردی پیش افتاد و در وقت های تلف شده نیمه دوم هم سپاهان با گل محمد رضا منصوری بازی را مساوی کرد و اما حساس ترین بازی فصل را دو تیم استقلال بنه گز و پیام چغادک در ورزشگاه مملو از تماشاگر شهدای چغادک انجام دادند. این دیدار با سوت زاهدی فرد چهره برتر داوری استان که قضاوتهای خوبی هم در لیگ برتر داشته است آغاز شد. در این دیدار استقلال برای رسیدن به قهرمانی به هر سه امتیاز نیاز داشت و پیام با یک مساوی می توانست عنوان نخست را به دست آورد و به همین دلیل هم فرخنده پی و شاگردانش با تدابیر دفاعی پا به میدان گذاشتند و حیدری هم برای رسیدن به گل راه های حمله را انتخاب کرده بود که فرخنده پی با تجربه موفق شد هم حملات استقلال را دفع کند و هم تیمش را به گل برساند. پیام با این قهرمانی راهی لیگ دسته سوم کشور شد.

پیام-چغادک

پیام در اولین حمله خطرناک خود محمد دهقان را روانه دروازه استقلال کرد که ضربه این بازیکن آسمان را شکافت، بعد از این ضربه توپ و میدان در اختیار استقلال بنه گز بود و این تیم با استفاده از ارسال های حمید بهادر و مهدی امینی پور برنامه های هجومی خود را عملی کرد اما حملات این تیم قدرت کافی برای رسیدن به دروازه پیام را نداشت و این تیم در نیمه نخست تنها یک بار با شوت سرکش بهادر دروازه پیام را به شدت تهدید کرد که عکس العمل هادی شفیعی نگذاشت تا دروازه میزبان باز شود. در نیمه دوم هم استقلال برتر از پیام بود و در یک صحنه هم محمد خدری مدافع پیام با قراردادن بدن خود در مسیر توپ نگذاشت تا دروازه پیام باز شود. با نزدیک شدن به دقایق پایانی حملات آبی ها هم سراسیمه تر شد و خط دفاعی این تیم کمتر به فکر دفاع بود و به همین دلیل هم یک بار دیگر سرعت محمد دهقان می رفت که دروازه استقلال را با خطر روبرو کند که این موقعیت هم از دست رفت، با رسیدن به دقایق تلف شده استقلال بازی را به نیمه حریف کشاند تا جایی که آخرین مدافع این تیم بر روی خط نیمه قرار گرفت. در همین زمان یک دفع مناسب از وحید حقیقت منش توپ را به امید فولادی رساند که پاس این بازیکن موسی رحمت را از میانه زمین تنها راهی دروازه استقلال کرد و این بازیکن تنها گل این دیدار را به ثمر رساند. با این گل ورزشگاه منفجر شد و چغادک برای اولین بار موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر استان شد.

مهرداد فرخنده پی سرمربی پیام که تیمش نوسانات زیادی را پشت سر گذاشته بود در آخرین دیدار دفاعی منطقی را انجام داد و موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

استقلال در این دوره از همان ابتدا نشان داد که یکی از مدعیان کسب عنوان است اما شکست در آخرین دیدار این تیم را که تنها با پیروزی می توانست عنوان نخست را به دست آورد به مکان سوم فرستاد.

در حاشیه:

چغادک با یک خیابان مرکزی به دو قسمت تقسیم می شود در قسمت غربی هواداران پیام ساکن هستند و در قسمت شرقی هم هواداران شاهین و رقابت این دو تیم پیشینه زیادی دارد اما قرار گرفتند پیام در شرایط حساس باعث شد تا هم برای اولین بار ورزشگاه شهدای چغادک لبریز از تماشاگر شود و هم هواداران دو تیم آشتی کنند. پیام با این قهرمانی راهی لیگ دسته سوم کشور شد.

حسین شفیعی مرد همه کار پیام سالها است که هزینه های این تیم را متحمل شده است و بالاخره بعد از سی و هفت سال فعالیت و فرازو نشیبهای بسیار موفق شد تا پیام را راهی مسابقات کشوری کند.

در این فصل شورا و شهرداری چغادک برای موفقیت پیام سنگ تمام گذاشتند. وحید واعظی شهردار چغادک و علی حسینی رئیس شورا با وعده های عملی شده پا به میدان گذاشتند.

حضور امام جمعه چغادک در آخرین دیدار این تیم در ورزشگاه هم نشان از پیگیری های نماینده ولی فقیه برای موفقیت این تیم داشت.

رضا اوژن رئیس و غلامرضا علی زاده دبیر هیات فوتبال چغادک با قرار دادن زمین در اختیار نماینده چغادک و همکاری با این تیم بسیاری از مشکلات پیام را حل کردند.

عیسی رحمت سرپرست پیام بار هماهنگی این تیم را به عهده داشت و نگذاشت تا نماینده چغادک در این فصل احساس ضعف کند.مهرداد-فرخنده-پی موسی-رحمت-2 موسی-رحمت دهقان چغادک4 چغادک-3 چغادک2 چغادک1 پیام-چغادک. بزرگسالان-پیام-چغادک

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *