امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

موج رسانه ای موج و واقعیت هایی که دیده نشده است

یاران سبز: لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور هفته دوم خود را هم پشت سر گذاشت. موج گناوه که تصاویر آوارگی بازیکنان آن در هفته نخست فضای مجازی را تحت تاثیر خود قرار داده بود در این هفته میزبان یاران مبارکه بود که دو بر یک مغلوب این تیم شد.

در نیمه نخست این دیدار ابتدا مسعود حسنی پور از معدود فرصتهای نیمه نخست توانست یاران را به گل برساند. در نیمه دوم شوت دقیق سرداری بازی را به مساوی کشاند اما در تایم آخر دو تیم با توجه به خستگی فضای مانور کمتری از خود نشان دادند که در این بین یک خطا باعث شد تا یاران به یک ضربه پنالتی دست یابد که این ضربه را مهدی آذری به گل تبدیل کرد. در لحظات پایانی دو تیم فرصت های خوبی داشتند ولی خستگی در ساق بازیکنان اجازه نداد تا دقت چاشنی کار شود و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

دریانوردان پارس جنوبی بوشهر هم که امسال با تیم قدرتمندی پا به مسابقات گذاشته است در دومین هفته هم موفق به شکست ۹ بر ۱ شهید جهان نژادیان آبادان شد و در صدر جدول لیگ ایستاد.

در حاشیه:

حضور سید علی نیک نژاد سرپرست فرمانداری گناوه در اولین دیدار موج نشان از علاقه فرماندار گناوه به ورزش داشت. نیک نژاد در دیر حتی کار تیمداری را هم انجام داده است و به عنوان رئیس هیات هم در کنار ورزش بوده است. حسن امیری جوان اول بخشداری مرکزی گناوه هم از جمله تماشاگران این بازی بود. مسعود شیرافکن بخشدار ریگ هم این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

در پایان بازی بحث کوتاهی بین کادر فنی موج و تیم حریف می رفت که فضا را متشنج کند ولی دخالت ورزشی ها اجازه نداد تا مشکلی به وجود آید.

و اما یه نکته از بازی هفته نخست موج، هفته ای که نتیجه آن تحت تاثیر تصاویر بازیکنان موج قرار گرفت

موج قبل از انجام بازی نخست خود با موجی از تصاویر فضای مجازی را دگرگون کرد، خیلی ها مسئولین شهر گناوه را عامل اصلی در آوارگی بازیکنان موج می دانستند و به همین دلیل فشار زیادی بر مسئولین شهر منجمله فرماندار وارد شد، گر چه سرپرست فرمانداری گناوه واکنش چندانی نسبت به این موج نشان نداد ولی وقتی با فشار رسانه روبرو گشت واقعیتهایی را بیان کرد که حکایت از عدم صداقت در جامعه ورزش داشت.

فرماندار گناوه که از دیدن تصاویر سرگردانی بازیکنان موج تعجب کرده بود با گلایه بیان داشت: ما تمام تلاش خود را برای انجام مسابقات موج انجام دادیم، برای ورود این تیم به مسابقات مبلغ ده میلیون تومان را تعهد کردیم که بپردازیم و همچنین جریمه موج که حاصل برنامه ریزی ضعیف این تیم در سال گذشته بود را هم متعهد شدیم که بپردازیم، اینکه عنوان کرده اند کمک نشده است از کجا سرچشمه گرفته است. پخش این تصاویر هم به وجهه شهر گناوه ضربه زد و هم نشان داد که در بعضی موارد صداقت وجود ندارد. سرپرست فرمانداری گناوه همچنین خبر از هماهنگی برای خوابگاه این ورزشکاران داد و از اینکه با ضعف مدیریت باشگاه موج موضوع به شکلی غیر واقعی جلوه داده شده بود اظهار نارضایتی کرد و خواستار شفاف سازی در این زمینه شد.

تیران-اصفهان حیدر-نیکو-نژاد ساحلی-موجموج..یاران موج.یاران یاران.موج

امیر-جامعی داور-ساحلی جعفر-غلامی تیم-داوری تندسر ساحلی-.-لیگ-برتر-.-موج-.-یاران-اصفهان لیگ-برتر-فوتبال-ساحلی محمد-امین-صیادی موج-.-یاران-اصفهان

پست های مرتبط

۳ نظر

  1. گناوه ای هستم

    سلام. وقتی پول ندارند … که داخل مسابقات شرکت میکنه. مگه تیم داری بچه بازی هست. فقط با این کاراشون به ابروی ورزش گناوه لطمه میزنند. جمع کنید بابا با این نوع تیمداریتون.

    پاسخ
  2. محمدمژده

    سلام
    جناب خضری شما که اینقدردنبال شفاف سازی هستین،یه لطفی درحق بنده کنید،حضوری بریم خدمت فرماندار روشن کنیم که چ کمکی صورت گرفته وچ صورت نگرفته تا حالا.بنده بعنوان سرپرست نمیتونم ساعت ده شب قبل از بازی بازیکنان رو از خواب بیدار کنم وببرم یه شهر دیگه که بخوان اذیت بشن،درواقع ازشخص فرماندارهم معذرتخواهی بعمل امد.شماهم که دنبال جنبه حقوقی واجتماعی مسئله هستین میبایست یه گپ وگفتی با آقای نیکونژاد میکردین بعدازصحت موضوع مطلع میشدین واونوقت مطلب میزدین تو سایت.

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *