امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

یا مهدی قهرمان یادواره محمد شمسی

یاران سبز- مرتضی خضری: مسابقات فوتبال یادواره محمد شمسی یکی از جوانان ورزشکار که سال گذشته جان خود را در سانحه تصادف از دست داد با قهرمانی یا مهدی به پایان رسید. در این مسابقات تیم های یا مهدی، بتون، یاران، پاسارگاد، آرمان، سربست، کشاورز، المپیک، چک ، ارشاد، تیم ملی(یاران دایی) و بیاد بیژن شرکت داشتند. دور اول این مسابقات به صورت حذفی برگزار شد و سپس تیم های صعود کننده در دو گروه سه تیمی رقابت کردند که در نهایت یامهدی و بتون از گروه اول و یاران و پاسارگاد از گروه دوم به نیمه نهایی صعود کردند. در نیمه نهایی هم یامهدی در یک بازی حساس یاران را دو بر صفر شکست داد و بتون هم در ضربات پنالتی پاسارگاد را مغلوب کرد. دیدار رده بندی را دو تیمی برگزار کردند که در گروهی هم نتوانسته بودند به نتیجه ای بهتر از مساوی دست یابند. در دیدار رده بندی دو تیم یاران و پاسارگاد با نتیجه مساوی دو بر دو بازی خود را به اتمام رسید و در ضربات پنالتی یاران به پیروزی دست یافت. دیدار پایانی این مسابقات با قضاوت محمد حسین زاهدی فرد داور نام آشنای برازجانی انجام شد. در این دیدار یا مهدی توانست با گلهای سید محمد موسوی و قاسم لیراوی به پیروزی دست یابد. استقبال بسیار خوب تماشاگران و حضور پیشکسوتان نقطه قوت این بازی بود.

در پایان این مسابقات احمد شمس پدر زنده یاد محمد شمسی ، بهمیار بشخور و منوچهر امیری جوایز تیمها را اهدا کردند.

دو تیم آرمان و یاران مشترکن جام اجلاق را به دست آوردند و مصطفی خلیلیان بازیکن بتون هم به عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شد.

وحید خرم آبادی گلزن اول یاران با ۵ گل عنوان آقای گل مسابقات را به دست آورد.

علی حیدری و محمد حسن عباسی مربیان دو تیم یا مهدی و بتون به عنوان مربیان برتر این مسابقات معرفی شدند.

مهدی جمیلی با درخششی که در طول مسابقات داشت به عنوان بهترین دروازه بان انتخاب شد.

چند بازیکن در این دوره درخشش داشتند ولی علی عباسی از بتون و عباس خضری از یامهدی تاثیر فراوانی در نتایج تیمهای خود داشتند و به عنوان بهترین بازیکنان این دوره انتخاب شدند.

تمامی تیم های شرکت کننده توپ فوتبال و لوح یادبود دریافت کردند.

تیم-فوتبال-یا-مهدی

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *