امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

گره در گروه سوم/ کار سخت معراج و امیدواری جزیره بدون امتیاز

یاران سبز_مرتضی خضری: نهمین شب مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره یاران سبز هم پشت سر گذاشته شد. در این شب مسابقات با یادی از ورزشکاران روستای محمدصالحی انجام شد. فوتبال روستای محمد صالحی با تیم فوتبال پیکان شناخته می‌شود. این تیم گرچه چند سالی‌ست فعالیت ندارد اما در سال‌های گذشته در رده‌های سنی مختلف فعالیت داشت و بازیکنان زیادی را به فوتبال گناوه معرفی کرد. در این تیم مرحوم غلامعباس کرمی و عباس سیاوشی کارنامه درخشانی داشتند. سیاوشی از نسل اول فوتبال این روستا بود و از دروازه پیکان دفاع می‌کرد. بعد از سیاوشی نوبت به غلامعباس کرمی رسید. کرمی هم به عنوان دروازه‌بان از دروازه پیکان حفاظت کرد. در روستای محمد صالحی مرحوم علی سرخوش‌پور به عنوان یک جوان آینده دار شناخته می‌شد اما این ورزشکار هم در جوانی با زندگی وداع گفت. سرخوش‌پور بیشتر در زمینه والیبال فعالیت داشت.

یاران سبز یاد سبزهای محمدصالحی را گرامی می‌دارد.

در این شب بازی‌ها با دیدار تش باد و جزیره آغاز شد. تش باد که در ابتدا به دلیل عدم حضور به موقع بازیکنان خود با احتیاط وارد زمین شده بود در همان آغاز بازی با گل سید احمد موسوی پیش افتاد ولی چند حمله نصف و نیمه از بازیکنان جوان جزیره این تیم را با ضربه امیر ثقفیان به گل رساند. در ادامه با رسیدن بازیکنان کلیدی تش باد این تیم روند بهتری را پیش گرفت ولی شرایط بازی گذشته را نداشت و به سختی توانست ۴ بر ۲ جزیره را مغلوب کند. در این دیدار سید وحید موسوی دو گل برای تش باد به ثمر رساند و حرکات فنی زیبایی در زمین انجام داد.

در دومین دیدار معراج و پارسیان به دیدار هم رفتند. پارسیان که در بازی نخست خود شکست تلخی را در مقابل تش باد تجربه کرده بود در این بازی ۴ بر صفر به پیروزی رسید تا شرایط صعود در این گروه برای سه تیم جزیره، معراج و پارسیان تغییر کند. معراج در آخرین بازی خود نیاز به برد دارد و سپس باید در انتظار نتیجه پارسیان و جزیره باشد. این تیم در صورت شکست نباید منتظر صعود باشد. دیدار دو تیم پارسیان و جزیره هم حساس است. شکست معراج در مقابل تش باد و پیروزی یک بر صفر جزیره در مقابل پارسیان باعث می‌شود تا جزیره هم به دور دوم صعود کند. در این دیدار حسین حسنی در چند نوبت می‌توانست پارسیان را به گل برساند ولی در مقابل سید مهدی هاشمی ناموفق بود اما در ادامه دو گل به ثمر رساند تا پارسیان به اولین سه امتیاز خود برسد.

پرسپولیس و سربست(ب) آخرین بازی این شب را انجام دادند. پرسپولیس در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۱ به پیروزی رسید تا سربست عملا از دور مسابقات کنار برود. در این دیدار اسماعیل عباسی گلزن اول پرسپولیس سه گل به ثمر رساند و در ادامه مجید احمدی که سابقه ای در گلزنی نداشت دو بار دروازه سربست را باز کرد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *