امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

پاس در آخرین دقیقه قهرمان شد

یاران سبز_مرتضی خضری: مسابقات فوتبال نوجوانان گناوه که با شرکت سه تیم پاس، ایرانجوان و پرسپولیس آغاز شده بود با قهرمانی نوجوانان پاس به اتمام رسید.

در روز ابتدایی این بازی‌ها ایرانجوان در حالی که دو بر صفر از پرسپولیس عقب بود در پایان به پیروزی ۳ بر ۲ دست یافت. در این دیدار ابتدا محمد جعفری منفرد یکی از بهترین‌های پرسپولیس و این مسابقات گل نخست بازی‌ها را به ثمر رساند و در ادامه علی عباس زاده این تیم را دو بر صفر پیش انداخت اما سه گل از مهدی بردستانی، منصور عرب و حسن بویر احمدی در ده دقیقه پایانی سه امتیاز این دیدار را به ایرانجوان رساند.

در بازی دوم دو تیم پاس و پرسپولیس به دیدار هم رفتند که این باری با نتیجه ۲ بر ۲ به اتمام رسید. در این دیدار ابتدا جعفری منفرد پرسپولیس را پیش انداخت و لحظاتی بعد امیر حسین بوعلی برای پاس گلزنی کرد. در ادامه باز هم محمد جعفری منفرد برای پرسپولیس گلزنی کرد که این گل را هم محمد عباسی پاسخ داد تا امتیاز این بازی بین دو تیم پاس و پرسپولیس تقسیم شود.

در بازی پایانی این مسابقات در روزی که ایرانجوان تیم برتر میدان بود پاس با گلی که محمدرضا لیراوی در آخرین دقیقه بازی به ثمر رساند عنوان قهرمانی را به دست آورد تا شاگران جوهری یک بار دیگر فرصت رسیدن به لیگ‌های استانی را به دست آورند.

هدایت نوجوانان پاس به عهده یعقوب جوهری بود. پرسپولیس که با ترکیب نونهالان خود پا به این مسابقات گذاشته بود با هدایت خلیل رستمی بازی‌های خوبی انجام داد ولی در نهایت در مکان سوم ایستاد. احمدزاده گر چه با ایرانجوان مکان دوم را به دست آورد ولی این تیم شایسته قهرمانی بود.

قهرمانی-پاس-گناوه مقام-اول-پاس-گناوه علی-احمدزاده مقام-دوم-ایرانجوان مقام-سوم-پرسپولیس

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *