امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

آغاز بد و پایان خوب برای موج

یاران سبز_ مرتضی خضری: لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور هفته بیستم خود را هم پشت سر گذاشت. موج گناوه در این مسابقات با کسب دومین پیروزی امید خود را برای ماندن در لیگ تقویت کرد. این تیم در هفته بیستم میزبان مقاومت تیران بود. دو تیمی که با فاصله چهار امتیاز در مکان‌های یازدهم و دوازدهم جدول فانوس به دست می‌باشند در این دیدار رودر روی هم قرار گرفتند که موج به لطف قدرت بدنی برتر در دقایق پایانی موفق به شکست ۴ بر ۳ حریف شد. این پیروزی موج را ۹ امتیازی کرد تا به فاصله یک امتیازی مقاومت برسد.

در این دیدار بازی با گل حسین رضایی برای میهمان آغاز شد این گل تا پایان وقت اول پا برجا و بدون پاسخ باقی ماند. در تایم دوم هادی فرهمند گل دوم را هم برای مقاومت تیران به ثمر رساند اما این گل را احمد دهقان که به تازگی به موج پیوسته است پاسخ داد. در تایم سوم یک غافلگیری باعث شد تا موج با ضربه فرهمند گل سوم را هم دریافت کند اما بعد از این گل ضعف بدنی در میان بازیکنان مقاومت به خوبی خود را نشان داد و موج هم با فشار حملات زمینه را برای دومین پیروزی فصل مهیا نمود. در دقایق پایانی ابتدا عبدالمهدی تندسر فاصله را کم کرد و سپس دو گل از محمد امین صیادی نماینده گناوه را در مقابل دیدگان عبدالحمید خدری نماینده شمال استان در مجلس به پیروزی رساند.

در صورتی که اعتراض موج بر روی تیم یاران مبارکه وارد شود این تیم شانس زیادی برای ماندن در لیگ برتر دارد.

موج در بازی آینده خود به دیدار ملوان بندر گز خواهد رفت که نتیجه این دیدار اهمیت بسیاری دارد. ملوان در جدول ۱۵ امتیازی‌ست و در جدول سه پله بالاتر از موج قرار دارد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *