امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آغاز خوب و پایان بد پاس گناوه/ قدرت‌نمایی پارس جنوبی جم

یاران سبز _ محمد احمدزاده: رقابت ها لیگ برتر جوانان استان ایستگاه ششم را هم پشت سر گذاشت. در این هفته انرژی پارس جنوبی در داربی جم موفق شد مجتمع گاز را با یک گل شکست دهد. پارس برازجان و ایرانجوان خورموج، شاهین دیلم و خیبر اهرم هم تن به تساوی ۲ بر ۲ دادند ، امید اهرم ۲ بر ۱ پیروزی برازجان را شکست داد و در داربی گناوه پرسپولیس موفق شد ۲ بر ۱ پاس را شکست دهد.

انرژی پارس جنوبی جم ۱   مجتمع گاز جم صفر

در شهر جم دو تیم همشهری انرژی پارس و مجتمع گاز رو در روی یکدیگر قرار گرفتن، حساسیت داربی و حضور دو تیم در بالای جدول اهمیت بازی را دو چندان کرده بود. در نیمه نخست بازی چنگی به دل نزد، استرس بازیکنان هر دو تیم و ترس از باختن اجازه نمایش فوتبال زیبا را به دو تیم نداد و دو تیم موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای هم بر روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما خطر خاصی دروازه‌ها را تهدید نکرد. در نیمه دوم  انرژی پارس رفته رفته حاکم توپ و میدان شد و فشار آنها بر روی دروازه مجتمع گاز بیشتر شد تا سانتر خوب اسلوب و ضربه تمام کننده حسین ریزی هافبک دفاعی خوب انرژی پارس گل اول و تنها گل این دیدار را به همراه داشته باشد. با این گل حکم پیروزی داربی جم به‌نام شاگردان فرخ‌سرشت ثبت شد.

پارس برازجان ۲    ایرانجوان خورموج ۲

پارس در برازجان میزبان ایرانجوان خورموج بود. ابتدا امین کشتکار بازیکنی که به خوبی چارچوب را می‌شناسد پارس را پیش انداخت، بعد از این گل دو تیم موقعیت‌های گلزنی دیگری هم بدست آوردند اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. در نیمه دوم علی سهولی بازیکن گلزن ایرانجوانی‌ها کار به تساوی کشاند؛ بعد از این گل میزبان برای گل دوم حملات خود بر روی دروازه ایرانجوان بیشتر کرد و بار دیگر امین کشتکار پارس را پیش انداخت. در دقایق پایانی فشار ایرانجوانی بر روی دروازه پارس برای فرار از شکست و کسب حداقل امتیاز بیشتر شد و بالاخره پاسخ هم گرفت. ضربه آکروباتیک علی سهولی گل دو را برای ایرانجوان به همراه داشت. در تیم پارس فرشاد فیروزی در میانه میدان و امین کشتکار در خط حمله روز خوبی را سپری کردند. در تیم ایرانجوان هم مهران ملاح و علی سهولی از بهترین‌ها بودند.

پیرووزی برازجان ۱   امید اهرم ۲

پیروزی برازجان که بعد از کش و قوس های فراوان به مسابقات لیگ برتر جوانان وارد شده بود در اولین دیدار خود موفق شد در گناوه پاس را با نتیجه سه بر دو شکست دهد. در دومین دیدار هم میزبان امید اهرم بود. در نیمه نخست این دیدار توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد اما تیرک دروازه دو تیم به لرزه افتاد. در نیمه دوم حرکت خوب محمد پولادی با خطای بازیکنان پیروزی همراه شد که علیرضا حیدری از روی نقطه پنالتی امید را پیش انداخت. بعد از این گل دو تیم موقعیت‌های گلزنی هم به وجود آوردند تا در دقیقه ۹۰ عزیز صفری موفق شد از روی نقطه پنالتی کار به تساوی بکشاند اما این گل دوام چندانی نداشت، در اوقات تلف شد مجتبی کازرونی گل دوم و پیروزی بخش امید اهرم را به ثمر رساند. مجتبی کازرونی در تیم امید روز خوبی داشت . در تیم پیروزی هم فیروزی و برزگر از بهترین‌ها بودند.

شاهین دیلم ۲    خیبر اهرم ۲

شاهین دیلم رفته رفته وضعیت خود را بهتر می‌کند و فقط چند ثانیه تا اولین پیروزی آنها فاصله داشتند. شاهین در هفته ششم میزبان خیبر اهرم بود. در این دیدار ابتدا مجتبی بحرانی شاهین را پیش انداخت اما این گل را مجتبی غلامی پاسخ داد تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند. در نیمه دوم شاهین بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم موقعیت‌های خوب گلزنی هم خلق کردند که فقط یکبار موفق به گشودن دروازه شدند .در دقیقه ۹۲ حیدر حیدری دروازه خیبر را گشود اما این گل فقط سی ثانیه دوام داشت و خیلی زود مجتبی غلامی برای دومین بار برای خیبر گلزنی کرد تا این تیم از شکست بگریزد و با یک امتیاز دیلم را ترک کند. مجتبی غلامی در تیم خیبر اهرم و حیدر حیدری در تیم شاهین دیلم عملکرد خوبی داشتند.

پاس گناوه ۱ پرسپولیس گناوه ۲

در ورزشگاه شهید سراجی دو تیم پاس و پرسپولیس به مصاف یکدیگر رفتند شروع خوب پاس و شلیک از راه دور محمد امین حسینی اولین گل را بنام پاس ثبت کرد. دوندگی خوب حیدری و فرهادی در میانه میدان باعث برتری پاس بود اما در اواسط نیمه نخست مصدومیت حمید فرهادی و تعویض اجباری او کار را برای پاسی‌ها در ادامه سخت کرد و در نیمه نخست دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن شدند. در نیمه دوم ضربه ایستگاهی از راه دور محمد اسکندری و دفع ناقص رئیسی سنگربان پاس با ضربه تمام کنند احمد غلامی همراه بود تا کار به تساوی کشیده شود در اواسط نیمه دوم احمد غلامی ضربه کرنر را مستقیم روانه دروازه کرد و رئیسی  سنگربان پاس به اشتباه دروازه خود را باز کرد تا سرخپوشان بازی باخته را در روز بد سنگربان پاس با برد عوض کنند. در ادامه پاس برای زدن گل مساوی تلاش کرد اما موفق به تغییر نتیجه نشد. بازیکنان پرسپولیس هم اگر کمی دقت را چاشنی کار قرار می‌دادند می توانستند با گل‌های بیشتری پاس را شکست دهند. احمد غلامی در تیم پرسپولیس عملکرد خوبی داشت.

%d9%be%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d9%86%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d9%86 %d8%aa%db%8c%d9%85-%d8%af%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c %d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%a7%d9%86-%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%be%d9%88%d9%84%db%8c%d8%b3-%da%af%d9%86%d8%a7%d9%88%d9%87

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *