امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آغاز نیم فصل دوم و حرکت رو به جلوی پرسپولیس بنه گز

یاران سبز_ مرتضی خضری: دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال استان بوشهر با انجام شش بازی به اتمام رسید. در گناوه، امید برتر از پرسپولیس دیلم بود و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. عباس پهلوان زاده، حسن و مسعود سالمی زننده گل های امید در این دیدار بودند. مسعودسالمی بهترین عملکرد را در این بازی داشت.

پرسپولیس بنه گز که نیم فصل اول لیگ برتر استان بوشهر را با قهرمانی پشت سر گذاشته بود با آغاز نیم فصل دوم تیمی را متوفق کرد که در چند هفته پایانی نیم فصل نخست نتایج خیره کننده ای به دست آورد. شاگردان مهرداد پور حیدر یک بر صفر سیراف کنگان را از پیش رو برداشتند. این اولین شکست سیراف با احسان رحیمی بود. گل پرسپولیس را سروش چغادکی به ثمر رساند.

استقلال بندر ریگ تا دقیقه نود با دو گلی که حسین رستمی و حمید دهقان به ثمر رسانده بودند در مقابل شاهین خورموج ۲ بر ۱ پیش بود اما وقت های تلف شد باعث شد تا امین اله کهن بازی را مساوی کند. گل نخست شاهین را امین غضنفری وارد دروازه میزبان کرد.

استقلال بنه گز هم دور برگشت لیگ را با پیروزی آغاز کرد. آبی های مدعی قهرمانی که فقیرترین تیم از نظر گلزنی در بالای جدول بودند در این هفته ۳ بر صفر سپاهان بوشهر را شکست داد. گل های استقلال را علی حمدیان، مهران زنده بودی و هادی کرمی به ثمر رساندند.

دو گل از مهدی رهبر و محمد تیموری باعث شد تا سپاهان خورموج هم دور برگشت را با پیروزی آغاز کند. این تیم دو بر صفر پرسپولیس نوین برازجان را در خورموج شکست داد.

شاهین بندر عامری که در هفته پایانی نیم فصل صدر جدول را دودستی تقدیم پرسپولیس بنه گز کرده بود در این هفته هم نتوانست به سه امتیاز دست یابد و در آخرین لحظات این بازی گل رضوان درویشی با ضربه محمدرضا احمدی پر پر شد تا نتیجه مساوی برای دو تیم توحید بوالخیر و شاهین به دست آید.

 

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *