امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

سربست رکورد شکست/ داماش مجوز گرفت

یاران سبز_ مرتضی خضری: در ادامه مسابقات فوتسال یاران سبز یادواره زنده‌یاد حسین جلال‌پور و حسین مزارعی دو بازی در سالن نفت گناوه برگزار شد. داماش و یاران حسین برای صعود دیدار کردند و سربست هم برای صدرنشینی در مقابل صبایی قرار گرفت که هیچ امیدی به صعود نداشت. در اولین بازی که به قضاوت محمدرضا محمودی و رضا دهقان انجام شد داماش با نتیجه ۷ بر ۲ یاران حسین را مغلوب کرد و به دور دوم راه یافت. در این بازی صادق بویراتی چهره برتر داماش بود و دو بار هم موفق به گلزنی شد. علی کنارکوهی و محمد پورسلیم هم هر کدام دو گل زندند. دیگر گل داماش را علی حیدری کاپیتان این تیم به ثمر رساند. گل‌های یاران حسین را علی‌رضا موجی و مهدی عرب‌زاده به ثمر رساندند.

در دومین بازی سربست رکورد بیشترین گل را شکست؛ این تیم با نتیجه ۱۱ بر صفر صبا را مغلوب کرد و به عنوان سرگروه از گروه چهارم صعود کرد. در این بازی سیدحسین موسوی اولین گل بازی را به ثمر رساند اما در ده گل باقی مانده نامش ثبت نشد. سعید عرب‌زاده بهترین گلزن سربست در این دیدار بود. عرب‌زاده چهار بار دروازه حریف را باز کرد. ابوالحسن خادم‌زاده سه گل زد و محسن فنواتی هم دو بار موفق به گلزنی شد. در شبی که همه بازیکنان سربست گل زدند نام احمد شهابی هم در میان گلزنان ثبت شد.

سربست بعد از سه بازی اولین اخطار را گرفت. یامهدی و پدیده تیم‌های بدون اخطار مسابقات هستند.

مرتضی گاوداری، جمال احمدی و داریوش خضری گردانندگان اصلی این مسابقات هستند . هم‌کاری خوب داوران نیز از علل برگزاری خوب و به موقع بازی‌هاست. در کنار میز هیات هم افرادی همیشه حاضر هستند تا چرخ فوتسال خوب بچرخد.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *