امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

امید بدون حرف و حدیث صعود کرد/ کار کارگر گره خود/ میناب شایسته بود

یاران سبز_ مرتضی خضری: گناوه برای چند روز در رده سنی جوانان میزبان تیم‌های فوتبال کارگر بنه‌گز، ماهان فسا، باران ممسنی، ستارگان کلاهی میناب و عرفان اقتدار کیش بود. تیم امید نماینده استان در تنها گروه ۶ تیمی زیر گروه لیگ دسته اول کشور میزبانی این تیم‌ها را به عهده داشت. در این گروه سه تیم برای صعود رقابت داشتند. امید در یک هفته مانده به پایان مسابقات صعودش قطعی شد اما کارگر بنه‌گز و ستارگان کلاهی میناب جنگ تمام عیاری برای راهیابی به دور دوم داشتند. در هفته پایانی این مسابقات نتایج به صورتی رقم خورد که کارگر برای صعود نیاز به سه امتیاز بازی با ماهان فسا داشت. این بازی با برتری کارگر آغاز شد و این تیم دو بر صفر پیش افتاد اما به مرور شاگردان محمدجواد لطفی در زمین خود را یافتند. ماهان در نیمه نخست یکی از گل‌های دریافتی را پاسخ داد و در نیمه دوم کار را بر کارگر سخت کرد. دو گل ماهان در نیمه دوم تمام رشته‌های کارگر را پنبه کرد. این بازی تا دقیقه ۳+۹۰ با همان نتیجه ۳ بر ۲ به سود ماهان در جریان بود اما یک برخورد ساده باعث شد تا مربیان فسا تصمیم به ترک زمین بگیرند. مربی و سرپرست فسا تیم خود را از زمین بیرون کشیدند تا اشک مربیان و بازیکنان میناب بر روی سکو جاری شود. تلاش ناظر بازی برای برگشت این تیم هم چاره ساز نبود. ترک زمین در شرایطی که فسا ۳ بر ۲ پیش بود و وقت‌های اضافی نیمه دوم هم رو به پایان بود شک برانگیز شد. ناظر که نمی‌توانست خود را قانع کند بارها با کادر فنی فسا صحبت کرد اما این تیم حاضر به ادامه بازی نشد.

گزارش مفصل ناظر در مورد فسا به فدراسیون مشخص خواهد کرد چه تیمی به دور دوم صعود می‌کند.

در این گروه چند بازیکن فوتبال خود را بیشتر از دیگران به رخ کشیدند. در تیم امید، فرهان فرهادی در دفاع چپ و مهدی شمسی در هافبک دفاعی روزهای خوبی را پشت سر گذاشتند. امید روی حرکات فرشاد سه‌کناری هم حساب ویژه باز کرده بود و حضور این بازیکن در میانه میدان عامل مهمی در صعود نماینده گناوه بود. فضل اله صیادی سرمربی امید کارش را بلد است و در سه بازی از شکست پیروزی ساخت.

هدایت کارگر را مصطفی مغدانی به عهده داشت. در تیم مغدانی فوتبال حسین کردوانی در میانه میدان چشم نواز بود. حمیدرضا اکبری هم در آخرین نقطه دفاعی، نقطه اطمینان کارگر بود.

ماهان فسا بدترین روز خود را در مقابل میناب داشت ولی در دیگر دیدارها فردین معاونی و مهدی تنگستانی خوب بودند. محمدجواد لطفی بهترین نتیجه خود را در مقابل کارگر گرفت اما با ترک زمین تمام تلاش خود را بر باد داد.

باران ممسنی هم از استان فارس راهی این مسابقات شده بود. این تیم علی شفیعی را در اختیار داشت. شفیعی بهترین گلزن مسابقات شد اما تیمش نتوانست بهترین باشد. حسین افشار هم در این تیم عملکرد قابل قبولی داشت. کیانوش رضایی سرمربی باران نتایج خوبی کسب نکرد.

میناب تیم یک دستی بود که به سرنوشت نامشخصی دچار شد. این تیم شایستگی صعود را داشت و بازی‌های خوبی را انجام داد. در این تیم میلاد دریایی هر وقت پا به توپ شد خطرناک بود و سینا واحدی هم سد محکمی در مقابل حملات حریف بود. سرمربی میناب به عهده محمد جمادی‌پور بود.

کیش تنها تیم بدون امتیاز مسابقات بود. شاگردان احسان زندی حرفی برای گفتن نداشتند. در این تیم تنها ابوالفضل کرمی چهره بود.

داوری در این گروه با اشتباهات فراوانی همراه بود.

زمین چمن گناوه کاملا خاکی بود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *