امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

خبری از فوتبال نبود

❇️یاران سبز _ محمد احمدزاده: مسابقات باشگاه‌های گناوه در دومین شب با سوت میثم حلالی آغاز شد. دو تیم آیندگان و دلیران (ایرانجوان) رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. نیمه نخست بازی بدون اتفاق خاصی به پایان رسید و دو تیم میلی به گلزنی نداشتند.
در نیمه دوم هم بازی دو تیم چنگی به دل نمی‌زد اما دو شوت از راه دور دو گل برای هر دو تیم به همراه داشت. ابتدا سعید تباشیر در دقیقه ۶۰ با یک شوت زیبا دلیران را پیش انداخت و در ادامه حسین خدری بازیکن تازه وارد آیندگان در دقیقه ۸۸ با یک ضربه از راه دور و دیدنی کار را به تساوی کشاند تا دو تیم به یک امتیاز این دیدار بسنده کنند.
در حواشی:
▪️حضور پر تعداد بازیکنان مدرسه فوتبال آیندگان بر روی سکو و تشویق این تیم از نکات جالب بود البته پروتکل‌ها را نادیده گرفته بودند.
▪️هدایت تیم دلیران بر عهده مصطفی رستگار بود. رستگار بعد از سال‌ها بار دیگر به مستطیل سبز برگشت‌.

▪️صادق زیارتی و محمد خضری سرمربیگری آیندگان را بر عهده داشتند و با جنب و جوش خاصی تیم خود را هدایت می‌کردند.
▪️قضاوت این دیدار بر عهده میثم حلالی، احمد زیارتی، مجید ابراهیمی و صادق خضراب بود. ناظر داوری محمد شرونی و محسن نعیمی نماینده هیات بود‌.
▪️در تیم ایرانجوان سعید تباشیر شب خوبی را پشت سر گذاشت.
بازیکنان دلیران در نیمه دوم اگر کمی دقت را چاشنی کار قرار می‌دادند می‌توانستند در ضد حملات موفق تر عمل کنند.
▪️بعد از سوت پایان بازی، داور با کارت زرد دوم سجاد بشیرزاده را اخراج کرد. این تصمیم داور، تعجب کادرفنی و بازیکنان آیندگان را در پی داشت. قاضی میدان اعتقاد داشت بشیرزاده فحاشی کرده است درحالی که کادرفنی آیندگان این موضوع را به شدت تکذیب می‌کردند. با این تصمیم داور برای دقایقی کنار زمین جنجال ایجاد شد.
▪️در پایان بازی سعید تباشیر از سوی هیات فوتبال به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و لوح تقدیر خود را دریافت کرد.
▪️نتایج هفته اول مسابقات:
جزیره یک ملوان یک
آیندگان یک دلیران یک
شهباز _ عقاب
پاس _ پدیده

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *