امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

امام جمعه گناوه: شناخت جریان شناسی فکری یکی از ویژگی های بارز شهید مطهری بود

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز دوشنبه در آیین غبارروبی گلزار شهدای گناوه به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و گرامیداشت هفته معلم افزود: شهید مطهری تمامی جریان های فکری را کامل می شناخت و آنها را به خوبی تجزیه و تحلیل می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهید مطهری پرچمدار مبارزه با جریانات انحرافی بود، گفت: شهید مطهری در هر زمینه‌ای که دشمنان دست به قلم می‌شدند، در مقابل آن‌ها کتابی را به رشته تحریر درمی‌آورد.

رکنی حسینی بیان کرد: نوشته‌های شهید مطهری گنج باعظمتی است و محتویات آن دفاع و حفاظت از  اسلام و ارزش‌های اسلامی در برابر دشمنان است.

وی اسلام شناسی، آزاداندیشی، دشمن شناسی و زمان شناس بودن را از دیگر ویژگی های برجسته استاد شهید مطهری عنوان کرد.

امام جمعه گناوه گفت: امروز وظیفه طلایه داران عرصه تعلیم و تربیت، آشنا و نهادینه کردن نسل جوان و دانش آموزان با آثار و ویژگی های برجسته استاد شهید مطهری است.

                                                      امام جمعه گناوه: شناخت جریان شناسی فکری یکی از ویژگی های بارز شهید مطهری بود

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب از جمله شهید مطهری افزود: امروز مصادف با سالروز شهادت مطهری شخصیتی بزرگ است که سال های سال برای تعلیم و تربیت و دفاع از نظام و اسلام عمرشریف خود را صرف کرد.

رکنی حسینی خاطرنشان کرد: معلمان شغل انبیا را بر دوش می کشند و تجلیل از آنها تنها در هفته معلم بسنده نشود.

رئیس آموزش و پرورش گناوه گفت: در هفته گرامیداشت مقام معلم، برنامه های مختلفی پیش بینی شده که تجدید بیعت با شهدای این شهرستان بخصوص شهدای دانش آموز و فرهنگی از مهم ترین آنها است.

ضرغام مردانی افزود: دیدار فرهنگیان با خانواده معظم شهدای فرهنگی و دانش آموز، امام جمعه و فرماندار، برگزاری اولین همایش استانی جهادتبیین در شهرستان، جشنواره تجلیل از فرهنگیان و مقام شامخ معلمان از عمده برنامه های این هفته است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر ۲۳۰ شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است که  ۳۶ شهید دانش آموز و ۶ شهید فرهنگی هستند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *