امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

آیت‌الله نوری‌همدانی : مردم به ما می‌گویند چرا درباره گرانی حرفی نمی‌زنید ؟ / حرف و صدای ما به جایی نمی رسد و پخش نمی کنند

آیت‌الله حسن نوری‌همدانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز به مناسبت پایان سال درس خارج خود در مسجداعظم ضمن سخنانی با تاکید بر اهمیت ضرورت پشتیبانی روحانیت از نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: یکی از وظایف مهم روحانیون و علماء حفاظت و پشتیبانی از نظام اسلامی است چرا که نظام، نظام اسلامی است امااین امرباخدمت به مردم ورفع مشکلاتشان محقق نمی شود.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه با اشاره به زحمات امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امام رضوان الله تعالی علیه با زحمات فراوان و با حضور پرشور مردم در صحنه های گوناگون توانستند این انقلاب را به پیروزی برساند و دست آمریکا و صهیونیست ها را از این مملکت کوتاه کند از این روباید به مشکلات مردم رسیدگی کرد تا درآسایش باشند.

وی در ادامه با توصیف حضور پرشور مردم در صحنه های گوناگون بیان کرد: حضرت امیر المومنین علی (ع) مالک اشتر می‌گوید: که ای مالک بدان ستون دین و اجتماع مسلمان ها و سپر در برابر دشمن همین مردم هستند بنابراین توجه ات به مردم باشد و امام راحل و رهبری نیز همواره به مردم اهمیت می‌دهند این مردم در هشت سال دفاع مقدس و در لحظه های حساس از انقلاب و نظام اسلامی جانانه دفاع کردند.

 آیت‌الله نوری‌همدانی : مردم به ما  می‌گویند چرا درباره  گرانی حرفی نمی‌زنید ؟ / حرف و صدای ما به جای نمی رسد و پخش نمی کنند

بیشتر بخوانید :

استاد سطوح عالی حوزه علمیه در ادامه با انتقاد از وضعیت معیشتی مردم و گرانی عنوان کرد: متاسفانه مردم از نظر معیشت و گرانی در مضیقه هستند و انتظار ما از مسئولین رسیدگی به وضعیت موجود است، چرا که مردم به ما می‌گویند که از نظر گرانی و سختی معیشت در رنج و سختی به سر می برند، ما باید قدر این مردم را بدانیم و باید باید به فکر اینها باشیم درد این ها را درک کنیم و به اندازه خودمان سعی کنیم از این مردم پشتیبانی شود.

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: ما باید به مسئولان تذکر بدهیم چرا که مردم به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند چرا درباره وضعیت معیشت و گرانی شما حرفی نمی‌زنید، باید بگویم ما تذکر می دهیم ولی متأسفانه تذکرات ما پخش نمی‌شود، مردم بدانند که حوزه علمیه قم و ما طلبه ها با این مردم هستیم چون همین مردم هستند که تا به حال اسلام را حفظ کردند، اماحرف و صدای ما به جای نمی رسد و پخش نمی کنند.

۲۱۲۲۰

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *