امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

اتفاق مهدوی‌کیا برای سیدجلال نمی‌افتد/ قهرمانی مبارک استقلال باشد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال هم هست، بعد از پایان جلسه مجمع در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد.

درویش درباره جلسه امروز گفت: مجمع خوبی بود. تنش‌هایی هم داشت. امیدوارم از فرصت استفاده کنند. باید به مهمترین مسابقاتی که همه آرزویش را دارند و برایمان محقق شده است بپردازیم نه این حاشیه‌ها. باید دغدغه اعضای هیات رئیسه این باشد که چطور تیم ملی را آماده کنند. آرزوی هر کشوری است که در جام جهانی باشد. متاسفانه اوضاع جالب نیست. امیدوارم این هیات رئیسه بتواند یک فکر عاجل کند.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به عزل مهرداد سراجی از هیات رئیسه، تاکید کرد: بله یک عضو کم شد ولی مابقی اعضا هستند. مهم نیست چه کسی باشد یا نباشد. مهم این است تا تیم ملی را آماده کنند. چشم بر هم بزنیم مسابقات جام جهانی شروع می‌شود.

درویش در خصوص امضای قرارداد پرسپولیس با علیرضا بیرانوند، اظهار کرد: سعی می‌کنیم بعد از بازی روز پنجشنبه به این برسیم. هنوز قراردادش را امضا نکرده است.

درویش درباره اینکه «آیا رامین رضاییان به کمیته انضباطی باشگاه احضار شده است؟» گفت: رامین هنوز به کمیته انضباطی دعوت نشده است. شنیده‌ام دیشب گفته است برای پرسپولیس رایگان بازی کرده است. مسئول بخش مالی باشگاه می‌گوید پس پولی که برای آمدنش طی سه چهار ماه دادند کجا رفته است؟

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود این پول بابت دو ماه ما به التفاوت است، تاکید کرد: فرقی نمی‌کند. بالاخره او پول گرفته است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه آیا صحت دارد قرارداد رضاییان برای یک فصل و نیم ۶ میلیارد تومان است؟ گفت: فکر می‌کنم بیشتر است!

درویش همچنین بحث تغییر دستیاران یحیی گل محمدی برای فصل بعد را یک بار دیگر تکذیب کرد.

«آیا پرسپولیس فصل بعد تیم خود را برای قهرمانی می‌بندد؟» مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سئوال گفت: ادر فنی تصمیم می‌گیرد که چه تیمی ببندد. جایگاه پرسپولیس آنقدر بالا است که وقتی بعد از چند سال قهرمان نمی‌شود، نایب قهرمانی اش بحث روز می‌شود. این نشان می‌دهد جایگاهی به جز قهرمانی برایش متصور نیستند. کمتر تیمی در دنیا است که پنج سال قهرمان بشود و دغدغه هوادارانش این باشد که نایب قهرمان شده است. شاید یک مقدار انگیزه‌ها هم کم شده بود چون لیگ قهرمانان آسیا هم نبود.

درویش در خصوص اینکه آیا پرسپولیس با این نایب قهرمانی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست می‌آورد؟ گفت: امسال که لیگ قهرمانان نداریم. تیم‌هایی که امسال قهرمان یا نایب قهرمان بشوند سهمیه ندارند. قانون این را می‌گوید ولی بازهم به تصمیم فدراسیون بستگی دارد.

خبرنگاری از درویش درباره احتمال خداحافظی سیدجلال حسینی از پرسپولیس سئوال پرسید. مدیرعامل باشگاه گفت: سیدجلال متعلق به باشگاه است. پرسپولیس هم باید جایگاهش را حفظ کند. اگر دوست داشته باشد بازی کند کادر فنی از او استفاده می کند وگرنه در جایگاه های دیگر از او استفاده می شود.

وی همچنین تاکید کرد که ماجرای کنار گذاشتن مهدی مهدوی کیا از پرسپولیس در چند سال گذشته برای سیدجلال حسینی تکرار نخواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان درباره کنایه‌هایی که به قهرمانی‌های سابق پرسپولیس با صفت قهرمانی «پاک» استقلال زده می‌شود، گفت: مبارک استقلال باشد. بازی باید برنده داشته باشد. این دوره نوبت استقلال بود. به هوادارانش تبریک می گویم.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *