امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بازاریان بوشهر با هرگونه تجمع و تعطیلی صنوف خود مخالف هستند

به گزارش روز جمعه ایرنا در این بیانیه که نسخه ای از آن از طریق روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر در اختیار این رسانه قرار گرفت، آمده است: بازاریان متعهد بوشهر همانند سایر مردم انقلابی و دوستدار نظام در تمامی صحنه‌ها اعم از نظامی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و غیره همیشه حماسه‌ساز بوده اند و در مقابل توطئه‌هایی که توسط دشمنان قسم خورده خارجی و داخلی بر این نظام الهی وارد شده دفاع کرده‌اند.

کسبه وبازاریان در دفاع از انقلاب ثابت قدم هستند و با کسانی که سعی در بهم زدن امنیت بازار داشته باشند، هیچگونه مماشاتی ندارند.
این بیانیه افزوده است: مسئولان اتاق اصناف کشور و استان بوشهر مشغول رایزنی با مسئولان مالیاتی کشور برای برطرف کردن نگرانی کسبه و اصناف این استان هستند و رئیس جمهور نیز در اصفهان  رفع نگرانی کسبه و اصناف در زمینه پرداخت مالیات حقه صنوف تاکید کردند و این اطمینان را دادند که شرایط در حال اصلاح شدن است.
در این بیانیه آمده است:  بازاریان بوشهر علاقه مند و دوست دار نظام اسلامی هستند و مشکلات خود را با رعایت ملاحظات نظام و انقلاب منعکس کرده و با هرگونه تعطیلی و یا تجمع مخالفت دارند.
اتاق و اصناف بوشهر در این بیانیه آورده است: بازاریان این استان اکنون که ماموریت خطیر توزیع اقلام را در این نوسان های بازار از یک طرف و بمباران تبلیغاتی دشمن مبنی بر تعطیلی بازار از سوی دیگر برعهده دارند به مردم شهید پرور این استان اعلام می‌کنند که در هفته آتی و سایر روزهای دیگر با قوت و قدرت بیشتر در واحدهای صنفی خود حضور یافته و در خدمت شهروندان عزیز باشند تا  با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *