امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

برنامه درویش برای خرج کردن ۳۵۰ میلیارد تومان در پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام خود صاحب ۳۵۰ میلیارد تومان شد که این مبلغ در اواخر فروردین ماه به حساب سرخپوشان واریز شد اما به دلیل مسائل حقوقی و اداری قابل برداشت نبود. باشگاه پرسپولیس پس از کسب مجوز لازم از سازمان بورس و اوراق بهادار توانست از امروز به این مبلغ دسترسی پیدا کند.

سرخپوشان پایتخت که امروز با پرداخت ۱۴ درصد از قرارداد اعضای تیم میزان دریافتی آنها را به ۷۰ درصد رساند که این مبلغ از سوی کارگزاری باشگاه تأمین شد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفت فعلا به درامد حاصل از فروش سهام دست نزند.

درویش برنامه‌ای ویژه برای نحوه صرف این پول کلان در بخش‌های مختلف حقوقی و اجرایی دارد. او قصد دارد ابتدا مطالبات کامل پرسپولیس را پرداخت کند و سپس مبلغی را برای عقد قراردادهای سال آینده تیم صرف کند.

پرداخت اقساط مربوط به سازمان امور مالیاتی نیز بخش دیگری از تصمیمات درویش در خصوص ۳۵۰ میلیارد تومان است. همچنین درویش قصد دارد طلب ۸۶۶ هزار یورویی بوژیدار رادوشوویچ را از این طریق پرداخت کند تا سرخ‌ها بدون بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی سراغ جذب بازیکن بروند.

مدیرعامل پرسپولیس قصد دارد هزینه‌هایی را نیز برای آکادمی باشگاه و همچنین مرمت چمن ورزشگاه شهید کاظمی انجام دهد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *