امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

مصدومان حادثه کارخانه سیمان دشتستان به شیراز اعزام شدند

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری بوشهر، «احمد محمدی زاده» استاندار بوشهر بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه در کارخانه سیمان دشتستان، دستور رسیدگی سریع به مصدومان را صادر و معاون عمرانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رئیس اورژانس استان، فرمانداران دشتستان و گناوه را به محل حادثه و مداوای مصدومان فرا خواند.

با هماهنگی صورت گرفته از سوی استاندار بوشهر با اورژانس استان و دانشگاه علوم پزشکی، بالگرد اورژانس هوایی تعداد سه نفر از مصدومان حادثه آتش سوزی کارخانه سیمان دشتستان که سوختگی ۲۰، ۶۰ و ۷۰ درصد داشتند، از بیمارستان سوختگی گناوه به شیراز اعزام شدند تا روند درمان با شتاب و کیفیت مطلوب‌تری انجام شود.

یکی از مصدومان نیز در بیمارستان سوختگی گناوه مداوا و ترخیص شد.

ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز اتصال و جرقه برق در محل تابلوی منبع تغذیه پست برق آسیاب سیمان کارخانه باعث آتش سوزی و سوختگی چهار نفر از کارکنان شرکت سیمان دشتستان  این شرکت شد.

مصدومان از کارکنان واحد برق هستند که در این محل مشغول فعالیت بودند و پس از ایمنی محل حادثه از سوی اکیپ ایمنی کارخانه توسط مرکز بهداری و ایمنی کارخانه به بیمارستان شهید گنجی شهر برازجان مرکز شهرستان تنگستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *