امروز: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

با پرسپولیس مذاکره کرده‌ام/ شاید باشگاه اوکراینی مرا بفروشد

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب زاهدی که در تیم زوریا لوهانسک اوکراین بازی می‌کرد، بعد از شروع حمله نظامی روسیه به اوکراین این کشور را ترک کرد و با قانون جدید فیفا، به صورت موقت راهی باشگاه پوشکاش مجارستان شد.

زاهدی برای فصل بعد مورد توجه باشگاه پرسپولیس هم قرار گرفته و خودش تأیید می‌کند مذاکراتی با این تیم داشته است؛ اما با توجه به بلاتکلیفی لیگ اوکراین و قراردادش با تیم زوریا، وضعیت نامشخصی دارد.

این مهاجم گفت: من با تیم اوکراینی قرارداد دارم. هنوز تصمیم نگرفته‌اند لیگ فصل بعد اوکراین برگزار بشود.

زاهدی ادامه داد: از باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفته‌اند و یکسری صحبت‌ها شده است ولی پاسخی نداده‌ام. شرایطم را نمی دانم. اگر لیگ اوکراین برگزار بشود احتمالاً زوریا مرا می‌فروشد و اگر برگزار نشود، بازیکن آزاد هستم و شرایط متفاوت است. منتظرم ببینم شرایط چه می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد به لیگ ایران برگردد؟ تصریح کرد: راجع به این فکر نکرده‌ام و نمی دانم. پرسپولیس جایی بوده که در آن رشد کرده‌ام. عِرق خاصی به این تیم دارم ولی شرایطم را نمی دانم.

مهاجم ایرانی تیم زوریا لوهانسک اوکراین با بیان اینکه در حال حاضر پیشنهاد جدی به جز پرسپولیس از ایران ندارد، گفت: اما در پنجره نقل و انتقالاتی گذشته (زمستان) تیم‌های زیادی از ایران تماس گرفتند.

زاهدی که با برنامه «سلام صبح بخیر» گفتگو می‌کرد همچنین درباره اینکه آیا پیشنهادی از لیگ‌های مطرح اروپایی دارد؟ خاطرنشان کرد: دوست دارم در پنج لیگ برتر اروپا بازی کنم اما الان نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *