امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های محرومیت‌زدایی در بودجه امسال

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامجسین کرمی روز شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان دشتی افزود: مدیران استان و شهرستان باید سهم استان بوشهر در  بودجه امسال برای تکمیل پروژه‌های محرومیت زدایی پیگیری کنند.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس افزود: یکی از مهمترین اولویت های مجلس در تصویب اعتبارات امسال تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در زمینه تامین آب شرب و کشاورزی استان بوشهر بوده است و در همین رابطه ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد دشت پلنگ دشتی مصوب شده است.

وی به مشکل تامین آب شرب شهر بادوله دشتی اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای برطرف کردن مشکل آب شرب شهر بادوله دشتی اختصاص یافت.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر نیز گفت: در سال گذشته از دو هزار و ۴۶۱ میلیارد تومان اعتبارت مصوب شده برای استان بوشهر مبلغ یکهزار ۲۲۷ میلارد تومان که ۵۲ درصد اعتبارات بوده تخصیص یافته است.

علی پور داوود به اعتبارات امسال استان بوشهر اشاره کرد و افزود: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی دو هزار ۱۶ میلیارد تومان سهم استان مصوب شده که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی به الزامات قانون بودجه امسال اشاره کرد و اظهار داشت: از مهمترین الزامات قانون بودجه امسال، اجرای طرح‌های هادی و آبرسانی روستایی، تکمیل و بهسازی پاسگاه‌های انتظامی و کلانتری ها و پروژه‌های دانش بنیان در سطح استان بوشهر است که مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان باید هر چه سریعتر نسبت به جذب اعتبارات ملی توجه داشته باشند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *