امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

بررسی راهکارهای توسعه و تامین نیازها و زیرساخت‌های بنادر استان بوشهر

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر،  نشست شورای معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با هدف بررسی دقیق و میدانی مسائل و مشکلات بنادر جنوبی این استان در بنادر عسلویه، کنگان و دیر برگزار شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در حاشیه نشست شورای معاونین در بندر عسلویه اظهار کرد: در این نشست کارشناسی که با حضور مدیران، معاونان بنادر عسلویه، کنگان و دیر برگزار شد راهکارهای توسعه این بنادر و تامین نیازها و زیرساخت های آنها مورد بررسی قرار گرفت.

محمد شکیبی نسب بیان کرد: در این نشست کارشناسی مطالباتی بسیار به جا و قانونی مطرح شد که به فراخور اهمیت این مطالبات، دوباره مطالبات آنان در شورای معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: رویکرد مدیریت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر حضور میدانی و بررسی مطالبات مردمی در بازدیدهای میدانی است چراکه توسعه بنادر استان بوشهر بدون نگاه تیزبین مسئولان شهرستانی و جوامع محلی تحقق پیدا نخواهد کرد.

وی گفت: بندرنشینان بدون تردید با راهکارها و مطالبات خود چراغ راهی برای پیشبرد اهداف توسعه ای بنادر استان بوشهر هستند که در مراحل مختلف این ظرفیت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شکیبی نسب ادامه داد: امسال نیز در استان بوشهر از جنوب تا شمال آن پروژه های ارزشمندی در دست اجرا است که اتمام آنها رونق بخش بنادر و معیشت مرزنشینان خواهد بود.

وی اظهار کرد: بازدید از بنادر کوچک و بزرگ استان بوشهر به صورت ادواری انجام می شود که برای شناسایی کمبودهای بنادر در حوزه زیرساختی و اولویت بندی برای رفع آن تلاش خواهد شد.

شکیبی نسب افزود: بنادر دیر و کنگان  به عنوان کانون های اصلی صادرات استان بوشهر به کشورهای حوزه خلیج فارس و بویژه قطر مورد توجه جدی قرار دارند که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *