امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

ظرفیت شهرداری‌ها، آموزش و پرورش و جامعه کارگری برای توسعه کشتی مورد استفاده قرار گیرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم مهربان روز سه‌شنبه در مجمع انتخابات هیات کشتی استان بوشهر افزود: گسترش کشتی در بخش ‌های مختلف بدون تردید به پشتوانه سازی برای تیم‌ های ملی نیز کمک خواهد کرد.

وی بیان کرد: در این زمینه سال گذشته بیش از ۷۰۰ مربی بیمه شدند که این پوشش بیمه‌ای برای سال جاری برای حدود یکهزار نفر مربی پیش بینی شده است.

مهربان ادامه داد: با هدف رونق و توسعه کشتی حمایت از مربیان کشتی در اولویت‌ های راهبردی فدراسیون قرار دارد.

وی گفت: برای ۲ ماه آینده نیز تیم‌ های ملی در رده‌ های سنی مختلف به مسابقات بین المللی اعزام می‌ شوند که امید است شاهد درخشش آنها باشیم.

مهربان یادآور شد: امسال برای نخستین بار مسابقات لیگ کشتی نونهالان برگزار می‌شود که این رویداد بدون تردید به افزایش انگیزه آنان کمک شایانی خواهد کرد.
سرپرست  اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: تاکنون در بخش  سخت افزاری و نرم افرازی در هفت شهرستان استان بوشهر شامل بوشهر، دیر، گناوه، تنگستان، دشتی، دشتستان و دیلم  زیر ساخت موردنیاز ورزش کشتی فراهم شده است.
کمال صالح احمدی اضافه کرد: کشتی یکی از هیات‌های مدال آور استان بوشهر به شمار می ‌رود که برای تداوم این روند در بخش پایه و قهرمانی برنامه‌های مهمی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: با هدف ترویج رشته کشتی در استان بوشهر تسهیلات موردنیاز فراهم شده تا علاوه بر توسعه زیرساخت‌ها، منجر به ایجاد اشتغال برای فعالان این بخش شود.

صالح احمدی اظهار کرد: استان بوشهر در رشته‌ های مختلف ورزشی سرشار از استعداد است که برای شکوفایی این استعدادها از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

وی افزود: این استان از لحاظ زیرساختی نیز وضعیت مناسبی دارد ولی با این حال برای توسعه آنها تلاش جدی خواهد شد.

در این نشست عبدالرضا دشتی با ۱۹ رای  به عنوان رئیس جدید هیات کشتی استان بوشهر انتخاب شد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *