امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

بوشهر رتبه نخست نظر سنجی فضای کسب و کار کشور را کسب کرد

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهرروزجمعه به نقل از علی باستین اعلام کرد:این طرح ملی که  با نظر سنجی فعالان  اقتصادی در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری انجام شد  استان بوشهر اول و استان‌های مازندران و مرکزی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی گفت: بدون تردید این امر نشانگر بهبود فضای کسب و کار در استان و رضایت فعالان اقتصادی در یک سال گذشته است.

باستین بااشاره به توجه مسـوولان استان و دستگاههای اجرایی به تسهیل شرایط برای فعالان اقتصادی اضافه کرد: رفع موانع تولید ، پیگیری و نظارت مستمر و بازدیدهای میدانی و دیدار با متولیان بخش های اقتصادی در یکسال اخیر باعث رضایتمندی و امیدواری سرمایه گذاران و بهبود فضای کسب و کار در استان شده است.

معاون  هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر  یادآورشد: افزایش میل به سرمایه‌گذاری و مراجعه بیشتر سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف  این استان نشان از بهبود شرایط دارد و این عنوان برتری نشانه‌ای آشکار از تغییرات مثبت ایجاد شده است.

باستین برتری استان در چهارمین مرحله از طرح نظر سنجی فضای کسب و کار در سطح ملی را نشانه ای آشکار از تغییرات مثبت ایجاد شده در استان دانست.

وی ضمن قدردانی از متولیان بخش‌های اقتصادی، دستگاه‌های اجرایی و اتاق بازرگانی بوشهر، بیان کرد: دستیابی به این موفقیت نتیجه همکاری و هم‌افزایی دولت و بخش خصوصی و پیگیری مستمر امور است و رضایت موجود سرمایه‌ای برای توسعه و پیشبرد بهتر حوزه‌های اقتصادی در این استان به شمار می‌رود.

 وی یادآورشد: بر اساس این گزارش، در چهارمین طرح سنجش رضایت فعالان اقتصادی در سطح ملی ، عملکرد سازمان ها ، نهاد ها و دستگاه های اجرایی مرتبط با محسط کسب و کار مورد ارزیابی و نظر سنجی دقیق قرار گرفت.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اظهارداشت: مولفه‌های سهولت در فرایندهای اداری و سرعت در ارایه خدمات، کیفیت رسیدگی به درخواست‌های قانونی مراجعان، نحوه رفتار با فعالان اقتصادی و تکریم ارباب رجوع و شفافیت و اطلاع رسانی در زمینه ارایه خدمات در این نظر سنجی ارزیابی شد.

باستین افزود: در این طرح عملکرد ۴۴ سازمان و نهاد ملی و استانی در سال ۱۴۰۰بررسی و مورد نظر سنجی واقع شد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به توجه و اقدامات دستگاه‌های اجرایی برای تسهیل شرایط فعالیت اقتصادی، اضافه کرد:چهارمین مرحله طرح مذکور در ماه های اردیبهشت و خرداد سالجاری با نظر سنجی از فعالان اقتصادی در سراسر کشور توسط اتاق بازرگانی ، صنایع ، معدن و کشاورزی ایران اجرا شد. 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *