امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

زیرساخت‌های درمان ناباروری، نازایی و زنان و زایمان در استان بوشهر تقویت شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار بوشهر روز پنجشنبه در نشست قرارگاه جمعیت استان بوشهر افزود: لازم است، اقدامات تشویقی دولت سیزدهم در زمینه ترویج ازدواج جوانان و فرزندآوری خانواده‌ها اطلاع رسانی شود.

وی پیشنهاد کرد: باید اقدامات تشویقی برای ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شود.

محمدی‌زاده ادامه داد: ترویج فرهنگ ازدواج و پیشگیری از طلاق ۲ محور مهم فرزندآوری است و باید همه دستگاه‌ها به تحقق این امر کمک کنند.

استاندار بوشهر گفت: مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های استان بوشهر به صورت جدی در این زمینه پژوهش کنند و برای فرهنگ سازی برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: باید از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی در فرهنگ سازی و حمایت از ازدواج و فرزندآوری به خوبی استفاده کرد.

زیرساخت‌های درمان ناباروری، نازایی و زنان و زایمان در استان بوشهر تقویت شود

طلاق و ازدواج در استان بوشهر روند کاهشی داشته است

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر اعلام کرد: در سه ماه نخست سال جاری یکهزار و ۸۶۸ واقعه ازدواج به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد کاهش داشته است.

اسکندر پاسالار افزود: در این مدت ۴۵۳ واقعه طلاق نیز در استان بوشهر ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال پیش ۶.۴ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: امسال (چهار ماه نخست ۱۴۰۱) چهار هزار و ۱۴ واقعه ولادت در استان بوشهر رخ داده است که نسبت به مدت مشابه سال پیش ۶ درصد کاهش داشته است.

وی یادآور شد: درچهار ماه نخست سال گذشته چهار هزار و ۲۶۸ واقعه ولادت در این استان به ثبت رسید.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر افزود: در چهار ماه نخست امسال یکهزار و ۵۳۱ واقعه فوت نیز در استان بوشهر ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵.۶ درصد کاهش یافته است.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *