امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

فوتبال ساحلی کشور / ملوان بندرگز، حریف سختی که پاس بندرگناوه را تا مرز شکست برد

 

❇️ یاران سبز-مرتضی خضری: در ورزشگاه شهدای خلیج فارس گناوه نبرد دو تیم بندری سخت و غیرقابل پیش‌بینی شد. شاگردان مهران شهسوار با درک مناسب از بازی پاس راه‌ها را بر روی بازیکنان این تیم به خوبی بستند. ملوان در تایم اول با گل یوسف غرنجیک یک بر صفر پیش افتاد.

ملوانان در تایم دوم راه‌های نفوذ را بر روی بازیکنان پاس به خوبی بستند و تایم دوم گلی نداشت اما در دقایق پایانی تایم سوم ورق برگشت. تغییرات میثم آشتیانی برای تغییر نتیجه جواب داد و پاس با ضربه زیبای عبدالمهدی تندسر تعادل را به وجود آورد. این گل شرایط بازی را تغییر داد و دقایقی بعد ضربه سر فنی محمود مسعودنیا پاس را از شکست به پیروزی راهنمایی کرد.
در این دیدار محمود مسعودنیا چهره برتر بازی بود.

⁦✳️⁩شهسوار سرمربی ملوان بندرگز در پایان بازی گفت: سرداور در بازی‌های ساحلی باید تجربه لازم را داشته باشد تا بتواند بازی را کنترل کند. در این بازی یکی دو صحنه داشتیم که اگر داور خطا می‌گرفت نتیجه تغییر نمی‌کرد.

⁦✳️⁩میثم آشتیانی سرمربی پاس گناوه هم اظهار داشت: بازی خوبی بود، اشتباه کردیم و گل خوردیم. حریف سعی کرد بازی را ببندد و خوب هم بست البته دروازه‌بانشان عالی کار کرد. بازیکنان ما هم بی‌دقت بودند. تایم سوم فشار ما بیشتر شد و توانستیم برنده بازی باشیم.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *