امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

۱۵۰۰ درخواست کار برای عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم  پارس جنوبی ثبت شد

به گزارش ایرنا، روابط عمومی پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی روز شنبه به نقل از حسین باغبان اعلام کرد: تعمیرات اساسی سالانه پالایشگاه ضرورت حیاتی و اصلی مهم در پالایشگاه به منظور تولید پایدار محصول است که سالانه به نحو مطلوب و با رعایت ایمنی و استانداردهای لازم انجام می شود.

وی با اشاره به انجام تعمیرات اساسی در ۱۶ روز توسط پالایشگاه دوم اظهار کرد: در بازه از پیش برنامه ریزی شده ۱۹ روزه، پالایشگاه توانست با قریب به سه روز کمتر، پرونده تعمیرات اساسی سال گذشته را ببندد.

باغبان با اشاره به اهمیت کاهش زمان تعمیرات اساسی، یادآورشد: در تعمیرات اساسی سال گذشته به صورت دقیق با کاهش ۲.۹ روز از بازه تعمیرات اساسی، معادل ۶۹.۶ ساعت تولید بیشتر در پالایشگاه دوم صورت گرفته است به نحوی که شاخص حجمی محقق شده، ۹۹.۷ درصد بوده است.

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه پدافند غیرعامل نقشی موثر و کلیدی در این پالایشگاه داشته است افزود: برای نخستین بار شناسایی تجهیزات ویژه این پالایشگاه و امتیازدهی به آنان از منظر پدافند غیرعامل به منظور جلوگیری از غیرفعال شدن ناگهانی تجهیزات به صورت کامل صورت گرفته است.

باغبان  یادآورشد: ثابت نگه داشتن شاخص دردست پذیری تجهیزات در بالاترین سطح مجتمع به میزان ۹۶.۷ درصد در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ از جمله همین اقدامات است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از قطعات ایرانی در تعمیرات اساسی افزود: لیست کامل قطعات و تجهیزات پالایشگاه تهیه و تکمیل شده است و بر اساس درخواست کارهای کنونی، لیست نیازمندی ها از سوی اداره تعمیرات تهیه، تجمیع و به اداره کالا برای تامین ابلاغ شده است.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *