امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

خبرهای کوتاه استان بوشهر

برگزاری دوره‌های آموزشی قوانین راهنمایی و رانندگی در مدارس دیلم اولویت دارد

مدیر آموزش و پرورش دیلم استان بوشهر گفت: باتوجه به حضوری شدن آموزش مدارس در سال تحصیلی آینده، برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی برای دانش آموزان این شهرستان در اولویت و  دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، حسین رمضانی روز دوشنبه در نشست با  معاون رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان افزود: در این ارتباط، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است و کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت چهره به چهره آموزش‌های لازم را به دانش‌آموزان ارائه می دهند.

معاون رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دیلم گفت: به منظور روان سازی و جلوگیری از ترافیک خاص در خیابان های پرتردد  و حفظ ایمنی جان دانش آموزان علاوه بر برنامه‌ریزی‌های منسجم، از تمامی ظرفیت و تجهیزات انسانی و موتوری خود استفاده خواهیم کرد.

خبرهای کوتاه استان بوشهر

سروان امین اکبری‌گوجلو افزود: راهنمایی و رانندگی شهرستان  در طول سال تحصیلی آمادگی هرگونه همکاری و همیاری با آموزش و پرورش در زمینه آموزش ایمنی و اصول خدمات دهی به سرویس های مدارس را دارد و اگر مدرسه مشکلی را در اطراف محیط آموزشی خود دارد می تواند موضوع را با پلیس در میان بگذارد.

۴۸۹ مورد از شکایت‌های مردمی سامانه ۱۲۴ به عنوان تخلف ثبت شد

مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر گفت: مرداد ماه امسال ۴۸۹ مورد از شکایت‌های شهروندان در مرکز یکپارچه پاسخگویی (۱۲۴) منجر به ثبت تخلف و ارجاع سیستمی به کارشناسان مربوطه برای پیگیری شده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، مهدی صفوی اعلام کرد: در این مدت یک ماهه ۶ هزار و ۵۵۳ مورد سوالات، درخواست‌ها، پیشنهادات و شکایات مردمی ثبت شده از طریق این سامانه دریافت شده است.

وی افزود: از این شمار به تعداد ۴ هزار و ۸۲۳ مورد بصورت سیستمی پاسخ داده شده است .

صفوی یادآور شد: مرکز سامانه پاسخگویی ۱۲۴ در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تسهیل در رسیدگی و دسترسی آسان به مبادی نظارتی رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات از واحدهای کسب‌وکار صنفی، تولیدی و خدماتی و صنعتی آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایت‌ها از سامانه الکترونیکی است.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *