امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

۶۰ هزار گذرنامه به مناسبت اربعین در استان بوشهر صادر شد

  به گزارش ایرنا  به نقل از  روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر  سردار حیدر سوسنی روز یکشنبه  در جریان بازدید امام جمعه بوشهر از اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی این استان افزود: کارکنان این اداره از ساعت هفت صبح تا پاسی از شب در تلاش برای صدور گذرنامه و برگ تردد موقت اربعین بودند و امسال صدور گذرنامه نسبت به پارسال افزایش بیش از چهار و نیم برابری داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین ۹ هزار و ۱۰۰ فقره تمدید گذرنامه نیز در این مدت در این اداره انجام شد و هم‌اکنون نیز این خدمات برای مردم استان بوشهر و مراجعان در حال انجام است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: برنامه داریم تا در سال‌های آینده حتی بهتر از امسال در خدمت زائران اربعین حسینی باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اداره گذرنامه اولین موکب سفر اربعین است که با کار جهادی و شبانه روزی مقدمات سفر را برای زائرین حضرت سید الشهدا (ع) فراهم کردند. 

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: حضور در این اداره برای تشکر از کارکنان کوشای آن است که در سفر اربعین امسال به‌عنوان اولین موکب شناخته شدند و با کار جهادی مقدمات این سفر معنوی را فراهم کردند.        

 وی اظهار کرد: سفر اربعین آغازی است برای حاکمیت مکتب حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در جهان و ظهور حضرت مهدی (عج) که به خوبی انجام گرفت و یک عظمت و حماسه ای از دلدادگان مکتب اهل بیت در جهان ایجاد شد و شما در این ایام کار بزرگی انجام دادید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: از زحمات و تلاش های کارکنان این اداره در ایام اربعین و خدمت‌رسانی به زائران حسینی که باعث رضایتمندی مردم شد تقدیر و تشکر می کنم همین روحیه مردم داری و خدمت به مردم، اساس نظام جمهوری اسلامی ایران است و امیدوارم با همین روحیه، کار مردم با سرعت معقول انجام شود و درجه رضایتمندی مردم همچنان بالا باشد.

۶۰ هزار گذرنامه به مناسبت اربعین در استان بوشهر  صادر شد

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *