امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

جشن گروه هنری مکث گناوه

تعامل سازنده گروه‌های نمایشی گناوه باعث پیشرفت این هنر شده است
گناوه آنلاین –  رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان گناوه  در جشن  گروه مکث گفت: گروه مکث، گروهی بود که ما در سال گذشته در حوزه هنرهای نمایشی شهرستان گناوه آن را لمس کردیم، هر چند به دلایل مختلف نتوانستند خروجی را که حق این گروه نمایشی بود، به منصه ظهور برسانند.
 

علی ابراهیمی گفت: این گروه، گروهی بود که همواره در صحنه حضور داشت و امسال شروع بسیار خوبی داشته که موفق شده‌اند تا در سومین جشنواره منطقه‌ای خلیج فارس در استان فارس مقام‌های خوبی را به دست آورده و افتخارآفرینی کردند و باید از طرف خود و هنرمندان تئاتر شهرستان به آنها تبریک می‌گویم.

ابراهیمی ادامه داد: خوشبختانه سال گذشته، سالی بود که ما شاهد همدلی، همراهی و تعامل خوب و سازنده گروه‌های نمایشی با یکدیگر بودیم و ارتباطات بسیار خوبی بین گروه‌ها پیش آمد و به لطف خدا نتیجه این همدلی را در سال آینده خواهیم دید.
وی تصریح کرد: امسال علاوه بر برگزاری جشن اردبیهشت تئاتر از سوی انجمن هنرهای نمایشی گناوه، گروه‌های نمایشی زیر مجموعه این انجمن مثل گروه نمایشی ایلیا، آمین و مکث اقدام به برگزاری این جشن و تقدیر هنرمندان گروه نمایشی خود کردند.
فعالیت ۵۵ هنرمند در گروه نمایشی مکث
اردلان تاجدینی سرپرست گروه نمایشی مکث گفت: دراین گروه بیش از۵۵ نفر از هنرمندان تئاتر شهرستان گناوه فعالیت می‌کنند.

در این جشن از صادق کشت ورز هنرمند برجسته تئاتر استان و شهرستان گناوه تجلیل به عمل آمد و با اهدای جوایزی از وی تقدیر و از فاطمه طیب‌زاده هنرمند معلول نوجوان گناوه ای که در سومین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلیج فارس به عنوان بازیگر ویژه نوجوان دست یافت، تقدیر به عمل آمد.


 
همچنین در پایان از همه عوامل گروه نمایشی مکث و کسانی که با این گروه همکاری داشتند، با اهدای لوح یاد بود و جوایزی تقدیر به عمل آمد. در ادامه این جشن دو کار موسیقی اجرا شد.
منبع: مهر
 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *