امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

مربی کیک بوکسینگ‌کار گناوه ای مربی نمونه کشوری شد

گناوه آنلاین – حسین غلامی: مسئول روابط عمومی سبک کیک بوکسینگ بانوان استان بوشهر گفت: بتول نظری مربی سبک کیک بو کسینگ (wka) استان بوشهر در سمینار سراسری این سبک در تهران به عنوان مربی نمونه کشور در بخش بانوان شناخته شد.

سیده هدی سید شاهروبندی در گفتگو با گناوه انلاینIMG14134792 با بیان این مطلب اظهار داشت: این سمینار سراسری با حضور مسئولان استان‌ها و کمیته‌های سبک کیک‌بوکسینگ (wka) در سالن دفتر امور مشترک فدارسیون ها تهران برگزار شد.
مسئول روابط عمومی سبک کیک بوکسینگ ( (wka بانوان استان بوشهر گفت: این سیمنار با هدف بررسی مشکلات نمایندگان سبک در استان ها، مرور تقویم ورزشی کیک بوکسینگ(wka)  در سال جدید بود.
شاهروبندی بیان داشت: در این سمینار آقای صارمی نماینده سبک کیک بوکسینگ((wka به عنوان مسئول آموزش این سبک معرفی شد.
وی افزود: بتول نظری نماینده سبک کیک بوکسینگ (wka) بانوان در استان بوشهر بوشهر است و در این چند سال افتخارات فراوانی توسط این سبک در زمینه هنرهای رزمی  برای استان به ارمغان آورده است.
مسئول روابط عمومی سبک کیک بوکسینگ ( (wka بانوان استان بوشهر گفت: در پایان این سمینار نیز مربیان موفق و نمونه سال۹۱ شناخته شدند که در بخش آقایان نمایندگان سبک در استان اصفهان، کرمانشاه و لرستان و در بخش بانوان نماینده استان بوشهر بانو بتول نظری به عنوان مربی نمونه کشوری انتخاب شد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *