امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

در جام حذفی کشور،پاس و گرما مقاوت مقاوت را شکستند

یاران سبز : با استارت جام حذفی کشور پاس گناوه امروز در ورزشگاه شهید سراجی گناوه میزبان مقاومت شهر کرد بود ، دیداری که با پیروزی سه بر یک پاس به اتمام رسید.

در این دیدار گرمای شدید حاکم مطلق میدان بود ، گرمایی که در طول نود دقیقه هر دو تیم را تحت فشار قرار داد ولی در این رهگذر پاس با گرما میانه ای بهتر داشت و در نهایت پیروزی را به دست آورد. در نیمه نخست  در معدود دقایق ابتدایی شهر کردی ها هم توپ را دواندند و هم خود دویدند و در ادامه دل خوش به استارتهایی بودند که دیگر نای برای زدنشان نبود.

دو تیم که بدون شناخت در مقابل هم قرار گرفته بودند دقایق نخست را برای محک پشت سر گذاشتند ولی آرام آرام پاس به دروازه حریف نزدیک شد .پاسی ها با طراحی اولین حملات خود دو موقعیت را توسط  خلیفه قائدی و مسعود سالمی از دست دادند .اما در ادامه ابتدا مسعود سالمی از روی پاس قائدی گل اول را به ثمر رساند و چند دقیقه بعد قائدی زننده گل دوم این دیدار بود.

در نیمه دوم مقاومت بهتر آغاز کرد و به گل هم دست یافت با این گل هم بازیکنان مقاومت دل خوش به تغییر نتیجه شدند و هم بازیکنان پاس تحت فشار برای از دست دادن نتیجه و به همین دلیل برای دقایقی بازیکنان مقاوت میدان داری کردند اما این میدانداری برای میهمان گلی به همراه نداشت. در دقایق پایانی یک همکاری خوب در قسمت حمله پاس گل سوم این تیم را هم به همراه داشت ، این گل حاصل پاسی بود که قائدی دروازه خالی را در مقابل حسین زارعی قرار داد. بعد از این گل اعتراضهای مقاومت جدی تر شد که داور دو بار از کارت قرمز خود استفاده کرد همین موضوع باعث شد تا مربیان مقاومت هم وارد زمین شوند و تیم خود را به بیرون هدایت کنند که با وساطت ناظر بازی این غائله هم ختم به خیر شد. این حوادث در وقت اضافی نیمه دوم به وقوع پیوست.

در حاشیه:

مردانی معاون سیاسی و ملک زاده معاون عمرانی فرماندار ، رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان و قاسمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هم از تماشاگران این دیدار بودند .

با توجه به پیروزی پیام ولیعصر مرکزی در مقابل استقلال چروم ، پاس هفته آینده به دیدار پیام خواهد رفت.البته هنوز میزبان این بازی مشخص نگردیده است.پاس-گناوه خلیفه-قائدی مقاومت-شهر-کرد گرمازدگی کارت-قرمز داوران

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *