امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

باشگاه های گناوه ، تساوی پاس و شاهین ، پیروزی موج در دقایق پایانی

یاران سبز : مسابقات فوتبال باشگاه های گناوه با انجام چهار دیدار پی گیری شد . برای تکمیل هفته چهارم دو تیم پاس و شاهین یکی از بازی های حساس این مسابقات را برگزار کردند که دو تیم به مساوی ۱ بر ۱ دست یافتند. برق در غیاب چند مهره تاثیر گذار خود در مقابل استقلال تسلیم شد ، این دیدار ۳ بر صفر به اتمام رسید. سپاهان هم با شکست ۲ بر صفر در مقابل ایرانجوان همچنان بدون امتیاز در انتهای جدول جا خوش کرده است . دیدار موج و شهباز هم ۳ بر ۲ به سود موجی ها به اتمام رسید.

شاهین-گناوه

پاس

پاس ۱ — شاهین ۱

دو تیمی که مدعی این دوره از مسابقات هستند نتاوانستند به سه امتیاز دست یابند. شاهین در نیمه نخست از برتری نسبی خود با گل غلامرضا حسنی از پاس پیشی گرفت ولی در نیمه دوم این پاس بود که نبض بازی را در دست گرفت و با ورود احسان خدری به زمین سرایط برای شاهین سخت تر شد . خدری دقایقی بعد از ورود خود به زمین بازی را متعادل کرد و فرار این بازیکن در دقایق پایانی یک ضربه پنالتی را هم برای سبزها به ارمغان آورد که این ضربه را احمد خواجه گیری به آسمان فرستاد تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

استقلال ۳ — برق صفر

آبی ها که تا اینجای کار کارنامه موفقی نداشتند به خوبی از سد تیم سخت کوش برق گذشتند. در این دیدار و در نیمه نخست ابتدا احمد گنجی استقلال را پیش انداخت . در نیمه دوم هم مرد برتر زمین ابراهیم غلامی بود که دو بار موفق به گلزنی شد تا استقلال اولین برد خود را دشت کند.

ایرانجوان ۲ — سپاهان صفر

سپاهان همچنان با پیروزی بیگانه است . این تیم پنجمین دیدار خود را هم بدون امتیاز  پشت سر گذاشت . ایرانجوان در این دیدار نیمه اول را با گل اکبر شهابی پیروز به رختکن رفت و در نیمه دوم هم زمانی که سپاهان برای رسیدن به گل مساوی تلاش می کرد هادی مختاری گل دوم ایرانجوان را به ثمر رساند .

موج-گناوه

موج ۳ – شهباز ۲

موج که حالا علی سلمان پور را بر روی نیمکت نشانده است در این دیدار شروع خوبی داشت و با گل علی علیزاده پیش افتاد. این گل از روی نقطه پنالتی پاسخ گرفت ، حرکت علی کرمپور در درون محوطه جریمه و سرنگون شدن این بازیکن با سوت خلیفات داور این دیدار همراه شد و نقطه پنالتی بسود شهباز نشان داده شد .این ضربه را محمد کرمپور به گل تبدیل کرد. در نیمه دوم ابتدا علی کرمپور شهباز را پیش انداخت ولی در دقایق پایانی دو گل از ایمان لیراوی سه امتیاز را به موج رساند.

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *