امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خورموج به صدر نزدیک شد/مقاومت ایرانجوان در دقایق پایانی شکست

یاران سبز: در هفته دوازدهم لیگ برتر نوجوانان استان پیروزی برازجان در یک بازی حساس موفق به شکست سه بر صفر ایرانجوان بوشهر شد و جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد. ایرانجوان خورموج هم استقلال بنه گز را با چهار گل بدرقه کرد تا فعلا جای دوم جدول را به دست آورد . دیدار دو تیم پرسپولیس عسلویه و پارس برازجان هم به مساوی دو بر دو رسید و دیدار امید گناوه و خیبر اهرم هم انجام نشد.

ایرانجوان خورموج که میزبان استقلال بنه گز بود در نیمه نخست نتوانست به گل برسد اما در نیمه دوم توفانی ظاهر شد و با گلهای آرمان محمدی، علی ناطقی، سید هادی حسینی و محمد رضا معتمد به پیروزی دست یافت. در این دیدار مهران ملاح کاپیتان ایرانجوان در میانه میدان روز خوبی داشت و تاثیر فراوانی در به ثمر رسیدن گلهای ایرانجوان داشت.

دیدار حساس دو تیم ایرانجوان بوشهر و پیروزی برازجان سه بر صفر به سود پیروزی به اتمام رسید. در این دیدار ایرانجوان تا دقایق پایانی دروازه خود را با دفاعی منطقی بسته نگه داشته بود اما حرکت بهی بهترین گلزن لیگ در درون محوطه جریمه و خطای مدافعین ایرانجوان باعث شد تا پیروزی به یک ضربه پنالتی دست یابد که این ضربه را بهی به گل تبدیل کرد. بعد از این گل شرایط بازی تغییر کرد و ایرانجوان در خط دفاعی دچار مشکل شد و به همین دلیل نماینده بوشهر دو گل دیگر هم دریافت کرد. فرشاد سه کناری و عزیز صفری زننده گلهای دوم و سوم پیروزی بودند.

در این دیدار شهریار جلالیان در درون دروازه پیروزی روز خوبی داشت و محمد رضا فیروزی هم در آخرین نقطه خط دفاعی مقاومت بسیار خوبی در مقابل خط حمله پرقدرت ایرانجوان از خود نشان داد.

دیدار پرسپولیس عسلویه و پارس برازجان هم که در ورزشگاه شهید تندگویان عسلویه انجام شد با نتیجه دو بر دو به پایان رسید. در این دیدار پارس نیمه نخست را با گل حمید رضا اکبری پیروز به رختکن رفت اما در نیمه دوم محمد محمدی زاده مدافع پیش تاخته عسلویه که از بهترینهای این تیم هم در این دیدار بود بازی را مساوی کرد. بازی خوب ابوالفضل صولت پور باعث شد تا پارس با گل امین کشتکار بهترین گلزن خود به گل برسد ولی این گل هم در آخرین دقیقه وقت های تلف شده نیمه دوم توسط حسین حسینی پاسخ داده شد تا این دیدار دو امتیاز داشته باشد.

 

پست های مرتبط

1 نظر

  1. رزمیکاران او اسپرت شهرستان جم

    سلام . لطفا در مورد مسابقات او اسپرت که در گناوه برگزار شد عکس ها وخبر هارا بزنید. دوستان گناوه ای گفتن این سایت شما خبر مسابقات را میزنه ولی الان چند روز هست مراجعه میکنم متاسفانه هوز نزدید. منتظر جواب شما هستیم

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *