امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وقتی «خانه ما» تهدید می‌شود

یاران سبز_مرتضی خضری: این روزها کلبه فرهنگ و هنر میزبان هر روز هنرمندان و دیگر اقشار است. یکی از ماهی می‌گوید و دیگری از لنج و ته‌لنجی و آن یکی شعرش را به رخ می‌کشد و دیگری در تب فوتبال می‌سوزد. این کلبه مکان دنجی‌ست که مورد توجه هنرمندان قرار گرفته است. گروه هنری ایلیا هر از چند گاهی سر از یک خیابان در می آورد و برنامه‌های هنری خود را انجام می‌دهد، اینبار کلبه فرهنگ و هنر را نشانه رفت و نمایش خیابانی «خانه ما» را در کنار آن اجرا کرد.

نمایش خیابانی خانه ما نگاهی به روزهای خوش و ناخوش یک خانواده دارد. فرانک بلورزاده و اسماعیل احمدی که سال گذشته در نمایش سطه[سطحه] هنرنمایی کردند در این نمایش هم نقش پدر و مادر خانواده را به عهده داشتند. ایلیا فارسی مدان و روشنا شریقی‌نژاد‌دشتی هم در نقش فرزندان خانواده در این نمایش نقش‌آفرینی کردند.

محمد مظفری کارگردان این نمایش و مسئول گروه هنری ایلیا در زمینه نمایش «خانه ما» گفت: این نمایش با هدف آموزش خانواده‌ها طراحی شده است. خانواده‌ها باید مواظب آسیب‌های اجتماعی پیرامون خود باشند. هر آن امکان دارد هر خانواده‌ای، در هر شرایطی از زندگی در دام مواد مخدر و دیگر موارد خانمان برانداز گرفتار شود.

نمایش «خانه ما» در تمام استان اجرا می‌شود.

نمایش.خیابانی.خانه.ما نمایش.خیابانی-خانه-ما نمایش-خیابانی.خانه.ما نمایش-خیابانی.خانه-ما نمایش-خیابانی-خانه.ما نمایش-خیابانی-خانه-ما

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *