امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی تاسیسات گناوه مشخص شدند

❇️یاران سبز- مرتضی خضری: اعضای گروه تاسیسات گناوه اولین انتخابات خود را جهت معرفی اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی تاسیسات گناوه انجام دادند.
در حالی که سعی می‌شد پروتکل‌های بهداشتی در مصلی نماز جمعه گناوه رعایت شود اعضای تعاونی تاسیسات گناوه ۷ عضو هیات مدیره شرکت تعاونی تاسیسات گناوه را انتخاب کردند.
استادکاران و مهندسین تاسیسات الکتریکی و مکانیکی گناوه جهت ساماندهی استادکاران و رسیدگی بهتر به وضعیت کاری و حقوقی این قشر اولین انتخابات خود را انجام دادند.
▪️در این انتخابات ۶۳ نفر شرکت کردند که محمدرضا فرهادی با ۵۶ رای صاحب بیشترین رای شد. محمدرضا قهرمانی یکی دیگر از استادکاران با ۵۳ رای دوم شد.
رضا فولادچنگ از جمله افرادی است که از مدت‌ها پیش به دنبال تاسیس شرکت تعاونی بود و با ۴۸ رای به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شد.
جوهر حیدری با ۳۷ رای چهارم شد. جواد آزاد و سعید ملک‌زاده هم با ۲۸ نفرات بعدی در این انتخابات بودند.
رقابت خداکرم بهرام روی و علی نظام‌پور هم در این انتخابات دیدنی بود. بهرام‌روی در آخرین برگ رای صاحب یک رای شد و با ۲۴ رای به عنوان آخرین عضو هیات مدیره انتخاب شد.
نظام‌پور صاحب ۲۳ رای شد. نظام‌پور از استادکاران مجرب و فعال در عرصه تاسیسات الکتریکی ست.

احمدرجایی هم با ۳۰ رای بازرس تعاونی شد.
در کارهای ساختمانی، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی جایگاه خاصی دارند و ضعف تاسیسات می‌تواند ساختمان را با مشکلات عدیده روبرو کند.
این انتخابات زیر نظر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد و عبدالمهدی شاهین‌زاده بر انتخابات نظارت داشت.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *