امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

شمار واحدهای نهضت ملی مسکن استان بوشهر به ۲۰ هزار واحد افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی زاده عصر دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی ۲ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر در شهرستان دشتی افزود: ما باید به راه امام راحل و شهدا وفادار باشیم چرا که آنها به ما یاد دادند اگر برای خدا کار کنیم و اخلاص در عمل داشته باشیم هیچ کسی مانع این ملت نخواهد بود همانطور که در جنگ نظامی نیز این ملت ایران بود که بر دنیا پیروز و دشمن نابود شد.

وی اظهار کرد: امروز صدام، حزب بعث و آن دیکتاتورهایی که با چوب و تخته دست اسیران ایرانی را می شکستند و تمام دنیا از آنها حمایت می کردند نابود و به زباله دان تاریخ سپرده شدند.

محمدی زاده در شهر دشتی شهر علم، فرهنگ و ادب و شهر شهید نادر مهدوی که مردانه با همرزمان خود در مقابل استکبار جهانی ایستاد اعلام کرد ما نوکر مردم هستیم و به این نوکری افتخار می‌کنیم.

وی یادآور شد: این وعده حق است که جبهه انقلاب اسلامی اسلام می ماند و جبهه آمریکا، اسرائیل و منافقان از بین خواهد رفت.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت استقبال مردم از اجرای طرح خودمالکی تاکید کرد و گفت: کسانی که زمین و خانه کلنگی دارند می توانند با استفاده از تسهیلات نهضت جهش تولید مسکن صاحب چند واحد مسکونی برای خود و فرزندانشان شوند.

وی تاکید کرد: از موضوع خودمالکی در مسکن استقبال می کنیم و انتظار می رود مردم در قالب استفاده از این طرح صاحب مسکنی مناسب و ایمن شوند.

محمدی زاده افزود: همچنین سیاست ما در شهرهای کوچک، ساخت خانه های چند طبقه نیست بلکه زمین‌ها قطعه بندی و به تناسب زمین به افراد وام پرداخت می شود تا اشخاص با همکاری خانواده و با حداقل هزینه نسبت به احداث مسکن مناسب اقدام کنند.

وی با اشاره به واگذاری ۲۰ هکتار زمین برای اجرای طرح پرورش میگو تنها در یک طرح یادآور شد: ما که این همه زمین در استان داریم چرا نباید به متقاضیان مسکن زمین واگذار کنیم و به این صورت گامی مهم برای برطرف کردن مشکل سرپناه برداشته شود.

استاندار بوشهر گفت: عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی نهضت جهش تولید مسکن در چهار مرحله در این استان آغاز شده و تلاش می شود تا اوایل پائیز این شمار واحدهای مسکونی به ۲۰ هزار واحد برسد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۲هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر در هفته آینده ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی باید عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان آغاز شود تا سالانه ۱۰ هزار واحد مسکونی مورد بهره برداری قرار گیرد.

محمدی زاده اضافه کرد: با توجه به سرمایه گذاری و گردش مالی به وجود آمده در بخش مسکن یک فرصت خوب شغلی در استان نیز ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: چشم انداز جمعیت استان در آینده ۲ میلیون نفر است که تلاش می شود زیرساخت لازم برای این جمعیت فراهم شود.
 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *