امروز: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

لیگ برتر فوتبال جوانان استان بوشهر/ در ابتدای راه، مجتمع گاز جم انصراف داد

یاران سبز_ مرتضی خضری: لیگ برتر فوتبال جوانان استان بوشهر با شرکت ده تیم از شهرهای بوشهر، برازجان، گناوه، کنگان، جم ، دلوار و بنه‌گز آغاز شد و هفته دوم را هم پشت سر گذاشت. در همین هفته دوم اختلافات مدیران مجتمع گاز جم و هیات فوتبال جم، ادامه فعالیت جمی‌ها را در لیگ با اما و اگرهای فراوانی روبرو کرده است.

•تیم‌های فجر و دریالان نماینده بوشهر در این مسابقات هستند. فجر با هدایت رضا قربانی ۴ امتیاز به دست آورده است. این تیم در هفته اول امید گناوه را در روستای عامری دیلم ۲ بر ۲ متوقف کرد. در هفته دوم یک گل برای پیروزی فجری‌ها در مقابل پارس برازجان کافی بود. امیرعباس منصوری زننده تنها گل فجر در مقابل پارس بود.

فجر روی خط هافبک خود حساب ویژه باز کرده است. دانیال قیم و محمد نیرو خط میانی فجر را پرقدرت کرده‌اند. در قلب دفاع نماینده بوشهر آرین خیاطی قرار دارد. خیاطی نبض دفاع فجر را در دست دارد.

کارگر بنه‌گز در این فصل ابراهیم شریفی را بر روی نیمکت دارد. شریفی تیم خوبی بسته است و امیدوار به قهرمانی‌ست. این تیم در هفته نخست با گل‌های علی رضایی، علی تلشکی، پارسا پوپ و مهدی جمالی ۴ بر صفر مجتمع جم را شکست داد. در هفته دوم شریفی و شاگردانش کار سختی داشتند و تنها یک امتیاز به دست آوردند. کارگر در مقابل سرخ‌دلان بندر دلوار تا پایان ۹۰ دقیقه ۱ بر صفر عقب بود اما چند تغییر باعث شد تا حاصل این بازی مساوی باشد. کارگر در دقیقه ۷۰ با اخراج مسعود نوشادی بیش از پیش تحت فشار قرار گرفت اما چند تغییر در کارگر نتیجه را تغییر داد. ورود دانیال حیدری، امین دشتی و مهدی زمانی‌پور تا حدودی وضعیت کارگر را بهتر کرد و بالاخره گل دقیقه ۳+۹۰ حیدری تعادل را در نتیجه برقرار کرد.

امید گناوه در هفته اول نتوانست ۲ گل برتری خود را در مقابل فجر بوشهر حفظ کند و تن به مساوی ۲ بر ۲ داد. دو گل از احمدرضا پورسلیم و اسماعیل عبدشیخی شاگردان صیادی را امیدوار به پیروزی کرده بود ولی عبداله برزویی و علی سجادی تعادل را برقرار کردند. امیدنوین گناوه در هفته دوم بهترین نتیجه هفته را گرفت. نماینده گناوه با شکست یک بر صفر ابوذر در کنگان کار بزرگی انجام داد و در میان تیم‌های بالای جدول قرار گرفت. اسماعیل عبدشیخی یکی از بهترین‌های امید بود و تنها گل این بازی را هم به ثمر رساند.

آبی‌پوشان خورموج هم از تیم‌های ۴ امتیازی‌ست. این تیم در هفته اول نتوانست به سه امتیاز در مقابل دریانوردان بوشهر برسد ولی سه امتیاز را هم از دست نداد. نتیجه ۲ بر ۲ پایان کار نماینده بوشهر و خورموج بود. آبی‌پوشان در هفته دوم میزبان قائم آرامیس کنگان بودند که این دیدار را شاگردان علی سعادت‌پور ۲ بر ۱ بردند. سالم نامه‌نژاد یکی از نام‌هایی‌ست که باید به ذهن سپرد. این بازیکن هر دو گل آبی‌پوشان را در مقابل آرامیس به ثمر رساند. نامه‌نژاد در بازی اول هم موفق به گلزنی شد.

مبین سعیدی و علی‌رضا حمیدانی هم از بازیکنان تاثیرگذار آبی‌ها هستند. سعیدی در آخرین خط دفاعی بازی می‌کند و حمیدانی هم سنگربان است.

دریانوردان بوشهر در هفته دوم به جم رفت اما درگیری‌های مجتمع گاز جم و هیات فوتبال جم باعث شد تا این بازی انجام نشود و به احتمال فراوان جم از مسابقات کنار خواهد کشید. دریانوردان در هفته اول تنها به یک امتیاز رسیده بود. این تیم در مقابل آبی‌پوشان ۲ بر ۲ شد. گل‌های دریانوردان را امیرحسین عبدالهی و مجتبی خلیفه‌پور به ثمر رساندند. امیرحسن مبارکی در دفاع راست دریانوردان بهترین عملکرد را داشته است.

علی عطایی سرمربی دریانوردان به دنبال نتایج بهتر است.

سرخ‌دلان بندر دلوار در این فصل در دست سامان بیدار است. بیدار از جمله مربیان باتجربه در لیگ‌های استانی‌ست. سرخ‌دلان در هفته نخست نه گل زد و نه گل خورد تا مساوی را در مقابل پارس برازجان تجربه کند. در هفته دوم هم شاگردان بیدار طعم برد را نچشیدند. این تیم در مقابل کارگر با گل حسین ناظری ۹۰ دقیقه پیش بود اما این بازی هم مساوی شد.

در سرخ‌دلان، محمدرضا زنده‌بودی را به هر نقطه دفاعی بفرستید بهترین است. مهدی آزاد نیا هم از مدافعین خوب دلوار است. در هافبک دفاعی خیال بیدار تا حدود زیادی راحت است. حسین زنده‌بودی در این پست بازیکن کاملی ست.

ابوذر کنگان در هفته نخست بازی نکرد و یک راست به هفته دوم رسید اما در هفته دوم حتی از امتیاز میزبانی هم نتوانست استفاده کند و یک بر صفر مغلوب امید نوین گناوه شد. این تیم در هفته دوم امیرضا و احمدرضا صداقت را نداشت. نبود هافبک وسط و دفاع آخر این تیم تاثیر زیادی بر روند حرکتی ابوذر داشت و کار برای شاگردان مصیب سناسیری سخت کرد. سعید زاهدی و امید شفیعی در خط حمله و هافبک ابوذر خوب هستند.

قائم آرامیس کنگان هم مانند ابوذر بدون امتیاز است. بازی این تیم در هفته اول انجام نشد و در هفته دوم هم ۲ بر ۱ مغلوب آبی‌پوشان خورموج شد. عبداله ادرایش در خورموج آمادگی لازم برای پیروزی را نداشت. تنها گل این تیم را الیاس بدرانی یکی از بهترین‌های کنگان به ثمر رساند. مجید اسدالهی دفاع راست آرامیس از بهترین‌های این تیم است.

پارس برازجان یک امتیاز دارد و هیچ گلی نزده است. بهنام سرتلیان سرمربی این تیم است اما تمام راه‌ها برای ارتباط با سرمربی پارس بسته است.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *